22-Apr-2017, 06:34 PM
Bedankt Frank,
Heb ook de stuur-geometrie van de Alleweder aangepast. Iets meer negatieve wielvlucht of camber en iets meer as-kanteling of caster. Stuurt nauwelijks zwaarder, maar het rijdt strakker rechtdoor. Beide veerpoten opgewaardeerd, waardoor ruimte voor 2 Schwalbe Shredda's 40-406. Achter een Shredda 50-406 en een Quest veerpoot. In de neus een BM Lumotec IQ Cyo LED.
Ik heb alles gevaren op kanogebied. Canadees, kayak en zeilkano. Ik heb lang gevaren met een B&H Baidarka Explorer. Vaar nu met diverse boten met de kanovereniging De Dolfijnen.
Piet.
Het wandelen pak ik weer op. Heb tussen de 2500 en 3000 km/jaar gewandeld. Nu zit ik op 1600 km/jaar.
Heb ook de stuur-geometrie van de Alleweder aangepast. Iets meer negatieve wielvlucht of camber en iets meer as-kanteling of caster. Stuurt nauwelijks zwaarder, maar het rijdt strakker rechtdoor. Beide veerpoten opgewaardeerd, waardoor ruimte voor 2 Schwalbe Shredda's 40-406. Achter een Shredda 50-406 en een Quest veerpoot. In de neus een BM Lumotec IQ Cyo LED.
Ik heb alles gevaren op kanogebied. Canadees, kayak en zeilkano. Ik heb lang gevaren met een B&H Baidarka Explorer. Vaar nu met diverse boten met de kanovereniging De Dolfijnen.
Piet.
Het wandelen pak ik weer op. Heb tussen de 2500 en 3000 km/jaar gewandeld. Nu zit ik op 1600 km/jaar.