Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vrouw op Stromer vlak voor me gevallen in een modderpoel
#8
Ik heb jaren geleden ook wel eens iemand op de grond zien liggen na een afdaling. Het was in de duinen bij Kijkduin. Het fietspad loopt naar beneden en vaak ligt er wel ergens op het fietspad een dikke laag duinzand dat er op gewaaid is. Zo ook hier, precies in het dal van de afdaling zag ik iemand liggen. Ik dacht, die is in het rulle zand terechtgekomen met volle vaart en op z'n bek gegaan. Alleen hier lag die persoon er een beetje gek bij. De fiets lag wel zoals je dat verwacht na een valpartij, maar deze kerel leek meer te liggen alsof hij in bed lag, op z'n zij en met de handen onder het hoofd (als ik het mij goed herinner, het is alweer twintig jaar geleden). Het duurde even na wat porren voordat hij reageerde. Maar zijn eerste reactie was er eentje van flink schrikken inclusief een schreeuw. Er kwam verder niet echt geluid uit (misschien was het een Pool of Roemeen die alleen zijn eigen taal en misschien Duits kan, ofzo). Misschien lag hij daar echt te slapen (gekke plek en gek tijdstip), slechts even buiten kennis geweest en toch gevallen, aan de drank of drugs, of gewoon niet goed bij z'n hoofd? Ik heb geen idee.

Maar er waren verder geen zichtbare verwondingen en dergelijke, dus ben daarna ook maar gewoon verder gefietst.
Ben verder ook wel nuchter ingesteld. Ik help graag als ik in alle redelijkheid kan helpen, maar verder voel ik ook niet direct de noodzaak alle problemen in de wereld op mijn schouder te nemen. Zeker niet bij vage situaties. Dus als er verder geen noodsituatie te ontwaren valt, ga ik gewoon weer mijn eigen weg.

Oftewel, ik denk ook dat je gedaan hebt dat je van iemand mag verwachten.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
RE: Vrouw op Stromer vlak voor me gevallen in een modderpoel - door Lopopodium - 21-Aug-2024, 07:00 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 9 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Parkeerhoes voor Quest XS
Omdat mn QuestXS een...ZoefZoef — 06:11 PM
Lezyne solutie droogt niet?
Ik heb nog nooit...ZoefZoef — 06:07 PM
Lezyne solutie droogt niet?
Nou, dat viel dus te...Roepers — 05:56 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Google Maps is er ...ZoefZoef — 05:49 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Een carbon stoel k...365cycle — 05:25 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Google Maps is er to...365cycle — 05:23 PM
Optima orca goede beginnersfiets?
Van ligfietsen ken i...bucovaina — 04:02 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
He, sinds wanneer ...datakneder — 03:04 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
He, sinds wanneer is...Lopopodium — 02:47 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
...omdat ik een kwar...datakneder — 02:43 PM
hurricane brake studs
Als je 't wil tig-la...martinus — 02:36 PM
hurricane brake studs
Zilverkleurig hard...Boyd Maduro — 02:21 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
...omdat de inschrij...Boyd Maduro — 02:16 PM
hurricane brake studs
Zilverkleurig hard g...martinus — 02:16 PM
Bandenkeuze QuestXS
Het achterwiel i...ZoefZoef — 02:12 PM
Bandenkeuze QuestXS
Het achterwiel is ...Raymond — 01:57 PM
Bandenkeuze QuestXS
Ik had GoCycles ...Boyd Maduro — 01:43 PM