Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tja.. het is een open tweewieler
#19
(21-Aug-2024, 11:17 PM)ZoefZoef schreef: Ik denk dat Wim zich een paar jaar jonger erdoor gaat voelen; het oogt behoorlijk hip en streelt je ego toch wel als je op zoiets rijdt.  

Stukje penisverlenging dus Big Grin

Eindconclusie: ik had het ding niet moeten linken, maar gewoon zelf moeten kopen Smile

Jonger willen voelen heb ik nooit behoefte aan gehad. Nadat ik ruim 20 jaar geleden heel erg ziek ben geweest, was ik daarna altijd weer heel blij en dankbaar dat ik weer een jaartje ouder was geworden. Ik ben dus letterlijk heel blij als ik weer een keer mag verjaren.

Ik weet namelijk hoe het voelt als uit alle onderzoeken blijkt dat jou dit niet meer gaat overkomen.

Penisverlenging  Big Grin ? Tja, laat ik het erop houden dat ik daar ook niet echt behoefte aan heb  Cool 

Eindconclusie: Ik ben heel blij dat je het ding gelinkt hebt.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Tijanus


Berichten in dit topic
Tja.. het is een open tweewieler - door ZoefZoef - 18-Aug-2024, 08:55 PM
RE: Tja.. het is een open tweewieler - door ZoefZoef - 21-Aug-2024, 05:20 PM
RE: Tja.. het is een open tweewieler - door ZoefZoef - 21-Aug-2024, 07:05 PM
RE: Tja.. het is een open tweewieler - door ZoefZoef - 21-Aug-2024, 10:28 PM
RE: Tja.. het is een open tweewieler - door Hardloper - 22-Aug-2024, 04:30 PM
RE: Tja.. het is een open tweewieler - door Lopopodium - 21-Aug-2024, 04:56 PM
RE: Tja.. het is een open tweewieler - door Fietsbennie - 21-Aug-2024, 05:45 PM
RE: Tja.. het is een open tweewieler - door karimov - 21-Aug-2024, 08:33 PM
RE: Tja.. het is een open tweewieler - door voodoo - 21-Aug-2024, 09:13 PM
RE: Tja.. het is een open tweewieler - door Hardloper - 21-Aug-2024, 10:07 PM
RE: Tja.. het is een open tweewieler - door Lopopodium - 21-Aug-2024, 10:59 PM
RE: Tja.. het is een open tweewieler - door ZoefZoef - 21-Aug-2024, 11:17 PM
RE: Tja.. het is een open tweewieler - door Wim -de roetsende - 21-Aug-2024, 11:25 PM
RE: Tja.. het is een open tweewieler - door ZoefZoef - 21-Aug-2024, 11:50 PM
RE: Tja.. het is een open tweewieler - door Jeroen S - 22-Aug-2024, 08:36 PM
RE: Tja.. het is een open tweewieler - door bucovaina - 24-Aug-2024, 09:39 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM