Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
WK 2024 Betteshanger Park, Kent UK
#2
(18-Aug-2024, 09:45 PM)melle z schreef: Gisteren was tot nu toe mijn beste 'werkdag' van het jaar. Mijn studenten van Team Bath Human Powered moesten het door leveringsproblemen waardoor hun zelf ontworpen tweewielige volledig gestroomlijnde fiets niet op tijd klaar was deze keer nog met een Hurricane (donatie via dit forum, waarvoor dank!) met correx stroomlijnpunt doen, maar dat mocht de pret niet drukken. Het was een mooie zonnige maar niet te hete dag met allemaal enthousiaste en aardige mensen en fantastische fietsen. Leuk om weer een flink aantal nieuwe gezichten bij bekende namen te zien, er was een flinke Nederlandse delegatie met een keur aan fietsen. Ik ben zelf niet zo heel erg geïnteresseerd in wedstrijden dus ik heb niet echt op het klassement gelet, maar mijn prijs zou naar Arend-Jan en zijn dochter in de QV limo gaan, geweldig om dat ding over de baan te zien gaan tussen alle 'standaard' velomobielen. Ik heb geen enkele foto gemaakt, maar de plaatjes komen vast wel binnen als iedereen weer thuis en bijgeslapen is.

Heart

Het was fantastisch!
Heb de Hurri-met-stroomlijn ook gezien, jammer dat we elkaar niet gesproken hebben... 
[Afbeelding: IHiod.md.jpeg]
[Afbeelding: IHvsM.md.jpeg]
[Afbeelding: IHttQ.md.jpeg]
Deze foto's zijn trouwens elders online gevonden, we waren nogal een bezienswaardigheid zo samen Wink
Op een Duits forum ook:
"Deze quattro lijkt haast wel langer dan normaal?" waarop een ander reageert "ja, is door de eigenaar verlengd en hij racet met zijn dochter!"
Echt hilarisch Big Grin We gaan viral, in de scene Wink
Antwoord }


Berichten in dit topic
WK 2024 Betteshanger Park, Kent UK - door melle z - 18-Aug-2024, 09:45 PM
RE: WK 2024 Betteshanger Park, Kent UK - door Arend-Jan - 22-Aug-2024, 09:12 AM
RE: WK 2024 Betteshanger Park, Kent UK - door melle z - 22-Aug-2024, 09:27 AM
RE: WK 2024 Betteshanger Park, Kent UK - door Arend-Jan - 22-Aug-2024, 09:29 AM
RE: WK 2024 Betteshanger Park, Kent UK - door melle z - 22-Aug-2024, 09:32 AM
RE: WK 2024 Betteshanger Park, Kent UK - door Arend-Jan - 22-Aug-2024, 10:16 AM
RE: WK 2024 Betteshanger Park, Kent UK - door bucovaina - 22-Aug-2024, 10:24 AM
RE: WK 2024 Betteshanger Park, Kent UK - door Arend-Jan - 22-Aug-2024, 10:51 AM
RE: WK 2024 Betteshanger Park, Kent UK - door Jeroen S - 23-Aug-2024, 10:55 AM
RE: WK 2024 Betteshanger Park, Kent UK - door Arend-Jan - 23-Aug-2024, 09:16 PM
RE: WK 2024 Betteshanger Park, Kent UK - door Hoekie - 24-Aug-2024, 09:04 PM
RE: WK 2024 Betteshanger Park, Kent UK - door Jeroen S - 24-Aug-2024, 09:38 PM
RE: WK 2024 Betteshanger Park, Kent UK - door Arend-Jan - 24-Aug-2024, 10:22 PM
RE: WK 2024 Betteshanger Park, Kent UK - door melle z - 27-Sep-2024, 07:14 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Welk materiaal wil j...Hardloper — 09:07 AM
Banden, banden en nog eens banden
4000 vind ik nog...TimSch — 08:43 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Een MIG lasapparaat ...melle z — 08:39 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Uit ervaring kan ik ...Gideonaut — 12:30 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Heel lang geleden he...Jeroen S — 12:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Op het werk is de ko...Jeroen S — 11:51 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de fra...liggende daan — 11:42 PM
Marco's ligfietstochten
Ook mijn laatste ont...Roepers — 09:10 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaa...Hoekie — 08:58 PM
Banden, banden en nog eens banden
Lek vandaag op weg...Arend-Jan — 08:14 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Hoekie — 07:40 PM
Medeliggers onderweg
Even advocaat van de...365cycle — 06:36 PM
Medeliggers onderweg
Ik rijd al jaren ron...Bobslee — 06:03 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM