Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Overstekend... (wild, vee, huisdieren)
#9
(28-Sep-2018, 12:17 PM)Johan. schreef: Dat is inderdaad flink schrikken.
Ik heb een keer een aanrijding met een kat gehad met mijn laatste Quest. Het beest zat in de berm en schrok waarschijnlijk toen ik aankwam en besloot op het laatste ogenblik nog even over te steken. Hij klapte eerst tegen de body aan en kreeg vervolgens het linkervoorwiel over zich heen. Zag de kat in mijn achteruitkijkspiegel de bosjes inrennen, dus heeft het wel overleefd, maar geen idee of en met wat voor kleerscheuren.
De Quest kwam er niet zonder kleerscheuren af: ik bleef achter met een gat van een centimeter of 10.

Dat lijkt erg veel op het gedrag van de kat die ik vol heb geraakt.  "Mijn" kat had de pech met tweewieler en niet met een driewieler te maken hebben, al lijkt de confrontatie met de body van Quest ook niet bepaald zacht te zijn geweest. In ieder geval ook schokkend. Als zij in het gras waren blijven zitten hadden we onze katten waarschijnlijk niet eens gezien. Ik in ieder geval niet.

(28-Sep-2018, 12:56 PM)ErikvanD schreef: Heb op de klassieke motor een eens een buizerd aangereden. Ik zag hem wegvliegen maar hij was niet snel genoeg en ik kon niet op tijd remmen (de remmen van mijn motor uit 1923 kun je hooguit "geleidelijke vertragers" noemen...). Dus kreeg hem vol op mijn schouder, was best een klap. De buizerd lag daarna in de berm met een gebroken vleugel... Een andere motorrijder heeft hem uit zijn lijden verlost (ik was daar te schijterig voor...)

En te geschokt en te gebust waarschijnlijk. Want dat voel je denk ik wel een buizerd  vol op de schouder. Gelukkig dat je niet gevallen bent.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Overstekend... (wild, vee, huisdieren) - door Roepers - 28-Sep-2018, 07:13 AM
RE: Overstekend... (wild, vee, huisdieren) - door GertBr - 28-Sep-2018, 12:25 PM
RE: Overstekend... (wild, vee, huisdieren) - door Johan. - 28-Sep-2018, 12:17 PM
RE: Overstekend... (wild, vee, huisdieren) - door Roepers - 29-Sep-2018, 07:29 AM
RE: Overstekend... (wild, vee, huisdieren) - door Atrike - 17-Oct-2018, 11:58 AM
RE: Overstekend... (wild, vee, huisdieren) - door Atrike - 17-Oct-2018, 02:43 PM
RE: Overstekend... (wild, vee, huisdieren) - door elnuar - 17-Oct-2018, 08:59 PM
RE: Overstekend... (wild, vee, huisdieren) - door Roefie - 10-Apr-2022, 09:25 PM
RE: Overstekend... (wild, vee, huisdieren) - door PietV* - 11-Apr-2022, 02:58 PM
RE: Overstekend... (wild, vee, huisdieren) - door TvWijk - 04-Jul-2022, 08:28 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM