26-Aug-2024, 06:14 PM
(26-Aug-2024, 05:58 PM)365cycle schreef:(26-Aug-2024, 12:45 PM)qv-tester schreef: De QV is stabieler waardoor die minder kans heeft op omkiepen door gewoon bochtenwerkDenk dat dat voor een ervaren rijder heel erg mee/tegenvalt. Met de Bülk kwam ik echt zelden in de gevarenzone, ik kan me zo even geen moment herinneren.
De QV heeft me wel een aantal keer vervelend verrast met overstuur, en als ie eenmaal (deels) dwars ergens grip vindt ga je echt om.
Of als één van de 'blaasbalgjes' leeg blijkt te zijn zonder dat je het gemerkt hebt.
Dan ga je dus ook om in een scherp bochtje.
Heb ik uit zeer betrouwbare bron vernomen.
De krassen toonden in ieder geval aan dat er iets gebeurd was en ik heb geen reden om te twijfelen aan het verhaal van de bestuurder.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler