28-Aug-2024, 11:56 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28-Aug-2024, 11:56 PM door Arend-Jan.)
België scoort sowieso hoog op dit vlak haha. Op de heenweg richting het WK in Engeland kwam de achterderailleur van de QV-Limo compleet los, en iets later de cassette zelf ook.
NB: voor de trip heb ik er in NL zo'n 14.000 km mee gereden zonder dat soort fratsen
Kasseien, dat blijft genieten nietwaar?
Slechtste weg die ik ooit gefietst heb?
Een onverharde pas die van Chili naar Argentinië voerde. Die weg bestond uit stenen die Belgische kasseien ineens schattige kleine kiezelsteentjes deden lijken.
Ik zat op een MTB maar moest echt mijn best doen om er überhaupt bovenop te blijven zitten.
Grappigste was dat er iets later gewoon een grote oude dieselbus vol toeristen over dezelfde weg langskwam.
NB: voor de trip heb ik er in NL zo'n 14.000 km mee gereden zonder dat soort fratsen
Kasseien, dat blijft genieten nietwaar?
Slechtste weg die ik ooit gefietst heb?
Een onverharde pas die van Chili naar Argentinië voerde. Die weg bestond uit stenen die Belgische kasseien ineens schattige kleine kiezelsteentjes deden lijken.
Ik zat op een MTB maar moest echt mijn best doen om er überhaupt bovenop te blijven zitten.
Grappigste was dat er iets later gewoon een grote oude dieselbus vol toeristen over dezelfde weg langskwam.