Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Slechtste weg om te fietsen die je bent tegengekomen
#9
(29-Aug-2024, 01:39 PM)Fietsbennie schreef: Wat is dan de definitie van slecht? Ik vind juist wel keer geinig om stukje over "minder goede" wegen. 
Bijvoorbeeld het centrum van Xanten of Orvelte. Lappendekens in kreis Osnabrück. Of klooien over mulle zandwegen bij Zelhem. Ik vind het erbij horen en z'n charme hebben. Hoeveel fijner rijden is het dan daarna weer op F35 is bij bijvoorbeeld Vriezenveen.

Van een klinker straat weet je dat je velomobiel trilt. dat hoort erbij. Maar als die zelfde straat dan ook nog eens veel kuilen bevat is het een slechte klinker straat. 

En in mijn eerdere bericht over de weg tussen haren en glimmen waar er gewoon een fietspad ligt is het fietspad in slechte staat omdat je de hele tijd heen en weer schud.
omdat wat normaal is van asvalt dat het mooi recht ligt en niet met kuilen en bulten.  en aangezien meerdere met een velomobiel dat fietspad ontwijken mag er best gevonden worden dat die fietspad in slechte staat verkeerd ook al lijkt het als je het fietspad ziet van niet. 

Maar in groningen is er nu bijna een jaar geleden een nieuw fietspad gekomen en die reed prima. en nu is er laatst een zijweg aangelegd die hoger ligt dan het fietspad. en inplaats van dat ze de hoogte van het fietspad aan houden, hebben ze er maar voor gekozen om asvalt boven op het fietspad te gooien en het niet eens fatsoenlijk te maken waardoor je nu dus een verschrikkelijke drempel hebt. En daardoor maken ze het fietspad dus slecht. 

En ik zeg ook nederland heeft een goede infrastructuur maar de kwaliteit van fietspaden op veel plekken mag toch wel wat aan gedaan worden. 

Maar we zouden ook een 2de topic kunnen openen met de mooie fietspaden van nederland en belgie want er zijn ook een heleboel fietspaden die ik wel fijn vind fietsen. van snelle fietspaden tot fijne fietspaden langs mooie plekken. zoals een fietspad door het bos.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Fietsbennie


Berichten in dit topic
RE: Slechtste weg om te fietsen die je bent tegengekomen - door Veloquest - 29-Aug-2024, 03:41 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 9 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Mijn nieuwe Performer Highracer
Hoe bevallen de beid...Lopopodium — 11:16 PM
Hallo allemaal!
Ik stel mij graag ev...denman1710 — 11:11 PM
Optima orca goede beginnersfiets?
Probeer het, en je w...Lopopodium — 11:02 PM
Optima orca goede beginnersfiets?
OK bedankt iederee...Wim -de roetsende — 11:01 PM
Medeliggers onderweg
Vandaag ben ik deze ...kuŝbiciklo — 10:23 PM
Ervaringen met de Tuna
Als ik zo lees zal v...Hardloper — 10:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Mooi Wit is Niet...Hoekie — 09:52 PM
Heeft iemand een heflift in gebruik?
Ik vind de fiets t...Hoekie — 09:41 PM
Heeft iemand een heflift in gebruik?
Ik vind de fiets toc...Jeroen S — 09:37 PM
Medeliggers onderweg
Schijnbaar is da...Bob Hagendijk — 08:44 PM
Medeliggers onderweg
Schijnbaar is dat ...Josligfiets — 08:22 PM
Optima orca goede beginnersfiets?
Zie hierJosligfiets — 08:17 PM
DF269 - Verkocht
Vanmorgen weer gespo...Arend-Jan — 08:17 PM
Ervaringen met de Tuna
Ja, dat is ook preci...Arend-Jan — 08:15 PM
Medeliggers onderweg
En ik nu twee keer d...Arend-Jan — 08:13 PM
Optima orca goede beginnersfiets?
Ik krijg een déjà vu...Lopopodium — 08:03 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
He, sinds wanneer ...Fietsbennie — 08:02 PM