04-Sep-2024, 03:19 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-Sep-2024, 03:26 PM door 365cycle.)
(04-Sep-2024, 12:37 PM)Frutsel schreef: En daar gaat elke fiets waar 365cycle op rijdt...Grappig genoeg ben ik deze week inderdaad staande gehouden
Je mag namelijk best harder rijden dan 25km/h op een e-bike, alleen de ondersteuning moet ermee ophouden na 25km/h.
Ik had een rechthoekig pakketje achterop, en was behoorlijk aan het doorstampen op de vouwfiets. Had ook nog wat wind mee, dus dan zit de gang er ook al gauw in; dusdanig dat ik ongeveer gelijk op reed met een politieauto (ze reden rustig). Op de rotonde direct daarna versperden ze mijn weg, en moest ik dus even stoppen.
Na 2x kijken constateerde de agent dat er wel een blokje achterop zat, maar er geen motor te vinden was en zei hij "sorry, fijne reis!"
Ook op de bakfiets (met huif!) betekent een snelheid boven de 25 niet dat de motor nog wat doet. Ik heb één keer een poging gedaan om m'n vriendin bij te houden op haar Strömer. Ging best redelijk; zij reed het eerste stuk best rustig (tot het ging regenen ), en een sterke motor die het optrekken tot 26 km/h voor je regelt is ook wel prettig als je jezelf op duur helemaal stuk aan het rijden bent. Het laatste stuk (met regen) heb ik de hele tijd zonder E gereden, en ook al ging m'n hartslag ver in het rood, op onderstaand stukje ben ik wel trots
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.