Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Spezi 2024
#30
(01-May-2024, 10:54 AM)martinus schreef: Fietst heerlijk,zeer ontspannen houding,stijf frame,zit is goed af te stellen via de touwen aan de achterkant,laag zwaartepunt en in mijn geval redelijk licht.
Zelf rij ik de voorloper van de Alpentourer,de zogenaamde FosVelo uit 2012.
En ja,hij is 'lelijk' maar tijdens het fietsen denk je er niet aan.

Googel ik op Fosvelo kom ik hier terecht.

Ik had het natuurlijk ook meteen al kunnen weten, want op het Duitse Forum heet je ook Martinus.

Gaat het nog lukken met de reparatie van deze fiets? Ik bedoel het scheurtje in het frame veroorzaakt door de krachten die door de standaard op het frame worden uitgeoefend.

Ik schrijf het hier, omdat ik geen zin heb om het via het Duitse Forum te doen.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , martinus


Berichten in dit topic
Spezi 2024 - door Hoekie - 25-Apr-2024, 09:00 AM
RE: Spezi 2024 - door Hardloper - 25-Apr-2024, 09:06 AM
RE: Spezi 2024 - door Willeke_IGKT - 25-Apr-2024, 10:04 AM
RE: Spezi 2024 - door Hoekie - 27-Apr-2024, 08:25 PM
RE: Spezi 2024 - door Raymond - 28-Apr-2024, 07:48 PM
RE: Spezi 2024 - door Hardloper - 28-Apr-2024, 08:35 PM
RE: Spezi 2024 - door Gideonaut - 28-Apr-2024, 01:00 AM
RE: Spezi 2024 - door Hoekie - 28-Apr-2024, 08:47 AM
RE: Spezi 2024 - door Hoekie - 28-Apr-2024, 05:58 PM
RE: Spezi 2024 - door Arend-Jan - 30-Apr-2024, 10:39 PM
RE: Spezi 2024 - door Gideonaut - 28-Apr-2024, 06:21 PM
RE: Spezi 2024 - door Hoekie - 28-Apr-2024, 09:21 PM
RE: Spezi 2024 - door Gideonaut - 28-Apr-2024, 10:07 PM
RE: Spezi 2024 - door 365cycle - 28-Apr-2024, 11:51 PM
RE: Spezi 2024 - door Hoekie - 28-Apr-2024, 10:42 PM
RE: Spezi 2024 - door Hoekie - 29-Apr-2024, 12:06 PM
RE: Spezi 2024 - door Hardloper - 30-Apr-2024, 06:52 PM
RE: Spezi 2024 - door Hoekie - 30-Apr-2024, 10:19 PM
RE: Spezi 2024 - door Wim -de roetsende - 01-May-2024, 08:01 AM
RE: Spezi 2024 - door melle z - 30-Apr-2024, 11:15 PM
RE: Spezi 2024 - door Merijn - 30-Apr-2024, 11:25 PM
RE: Spezi 2024 - door Gideonaut - 01-May-2024, 01:31 AM
RE: Spezi 2024 - door SnoekL#35 - 01-May-2024, 08:26 AM
RE: Spezi 2024 - door LigZeeuw - 01-May-2024, 10:12 AM
RE: Spezi 2024 - door martinus - 01-May-2024, 10:54 AM
RE: Spezi 2024 - door Wim -de roetsende - 06-Sep-2024, 08:07 AM
RE: Spezi 2024 - door Hoekie - 01-May-2024, 11:49 AM
RE: Spezi 2024 - door GertBr - 01-May-2024, 12:44 PM
RE: Spezi 2024 - door Roepers - 01-May-2024, 04:37 PM
RE: Spezi 2024 - door Wim -de roetsende - 01-May-2024, 04:11 PM
RE: Spezi 2024 - door martinus - 06-Sep-2024, 10:02 AM
RE: Spezi 2024 - door Wim -de roetsende - 06-Sep-2024, 10:22 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Mijn CHR Carbon High Racer
Een container frames...ZoefZoef — 11:23 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gisteren was het in ...Wim -de roetsende — 11:23 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
En als je dat gaat d...Arend-Jan — 10:45 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Met gas lassen is be...melle z — 10:40 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Ik wil gewoon staal/...Jeroen S — 10:18 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Maar advies blijft, ...melle z — 10:16 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Mijn vader heeft...Hardloper — 09:54 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de f...Wim -de roetsende — 09:27 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Mijn vader heeft e...Wim -de roetsende — 09:24 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Welk materiaal wil j...Hardloper — 09:07 AM
Banden, banden en nog eens banden
4000 vind ik nog...TimSch — 08:43 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Een MIG lasapparaat ...melle z — 08:39 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Uit ervaring kan ik ...Gideonaut — 12:30 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Heel lang geleden he...Jeroen S — 12:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Op het werk is de ko...Jeroen S — 11:51 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de fra...liggende daan — 11:42 PM
Marco's ligfietstochten
Ook mijn laatste ont...Roepers — 09:10 PM