10-Sep-2024, 04:30 PM
(10-Sep-2024, 12:19 PM)Willeke_IGKT schreef: Mijn punt was dan ook het (onnodig) beveiligen van een app die alleen op de telefoon gebruikt wordt, dus geen opslag elders.Vermoed eigenlijk dat er nu wél opslag elders is, mogelijk om de app te verbeteren. Punt is wel dat de app niet "van" de Fietsersbond is, maar wordt gebouwd in samenwerking met BAM en CanvasHeroes. Er is dus commercieel belang, en op zich begrijp ik dat wel, want belangeloos een routeplanner app bouwen en onderhouden kan op drie manieren waarvan je er twee mag kiezen: goedkoop, goed, snel.
Ik gebruikte de Fietsersbond app vooral om routes op pontjes te controleren en soms om het verschil tussen hun doorfiets en snelle route te bekijken.
Dus nu niet meer, als zij willen dat ik registreer en inlog wil ik hun app niet gebruiken.
Komoot is niet gratis én je moet inloggen, maar je hebt daar wel echt iets aan die noodzaak tot inloggen; informatie van anderen!
Brouter is ook goed en je hoeft er niet in te loggen. Ik neem me al een tijd voor om daar wat voor mezelf voor te bouwen voor mobiel gebruik, maar iets van "tijd" houdt me tegen
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.