11-Sep-2024, 08:26 AM
Ik moet er eigenlijk ook eens aan beginnen, maar ik zie op tegen de leercurve om met die apps te leren omgaan. Dus meestal maar Googlemaps, soms applemaps. Beide sturen je nog wel eens over fietspaden, bospaden waar ik niet wil velomobielen. Compleet dichtgegroeide bospaden kom ik ook wel tegen. Zeker in Duitsland gaat dat laatste nog wel eens mis. Osmand heb ik ook, maar gebruik ik vooral als kaart, om op te zoeken waar ik nu weer ben beland. Osmand heeft een meer gedetailleerde kaart als de beide anderen, bospaadjes staan er beter op. Ook de kleintjes. Met beide anderen gaat derde pad rechts vaak mis omdat er dan een paadje is wat niet op de kaart staat.
Osmand kan zelf ook routes aangeven, maar dan gaat het mis als ik iets anders doe als de route wil, en de aanwijzingen hoor ik ook niet.
Echt vooral een route uitstippelen en die dan narijden doe ik nooit, maar soms baal ik er dan van waar ik nu toch weer ben beland, had dat niet beter gekund?
Osmand kan zelf ook routes aangeven, maar dan gaat het mis als ik iets anders doe als de route wil, en de aanwijzingen hoor ik ook niet.
Echt vooral een route uitstippelen en die dan narijden doe ik nooit, maar soms baal ik er dan van waar ik nu toch weer ben beland, had dat niet beter gekund?