13-Sep-2024, 07:55 AM
(12-Sep-2024, 01:47 PM)Frutsel schreef:(12-Sep-2024, 12:41 PM)ZoefZoef schreef: Net Brouter gedownload op de telefoon, maar ik snap er geen zak van wat ik nou moet selecteren Ga het er weer afhalen.
Dat was mijn idee ook idd.
Maar met de uitleg op deze pagina: https://osmand.net/docs/user/navigation/...g/brouter/ moet je een heel end komen.
Je gebruikt Brouter als plugin voor OSMAnd. Op zichzelf kan je er niet zoveel mee
Maar via de website is het een stuk makkelijker om de berekende route aan te passen.
Dus ik hou het maar op de website, en dan de route exporteren, en op mijn mobiel importeren in Komoot, en dan dat vervolgens te delen met Wahoo.
Het is omslachtig, maar niet ingewikkeld, en het werkt zonder mijn telefoon nodig te hebben (want de route staat op mijn Wahoo ELEMNT)
Dit verklaart wel een hoop.
Ik had in het verleden als eens op de website Brouter gekekeken en toen snapte ik er ook al weinig van. Ik ben gewoon routeplanners als Google maps en tomtom gewend. Begin- en eindpunt invoeren en hop, de route wordt berekend en het navigeren kan beginnen.