13-Sep-2024, 09:36 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 13-Sep-2024, 09:42 PM door Bob Hagendijk.)
70-80km enkele reis lijkt mij erg veel. Of je dat kan ligt vooral aan je doorzettingsvermogen, of je goed door kan rijden, en of je het leuk vindt. Je moet op je bestemming kunnen douchen/wassen omdat je met dat soort afstanden niet droog overkomt. Voordeel is wel dat de fietssnelweg F35 steeds completer wordt. Hele stukken zijn al aangelegd, maar veel ook nog niet. Vooral rondom Hengelo is het volgens mij verre van compleet. Raalte is volgens mij ook lastiger maar ken ik niet zo goed. Ik rij veel tussen Nijverdal en Almelo, wel op een tweewieler, dat is heel goed te doen.
Voor 15km naar het station zou ik het niet doen. Stallen is lastiger en op zo'n afstand win je haast niets.
Ik denk dat je vanaf Raalte (buiten bebouwde kom) tot aan Hengelo een goede route kan maken, Raalte en Hengelo ken ik niet goed genoeg.
Voor 15km naar het station zou ik het niet doen. Stallen is lastiger en op zo'n afstand win je haast niets.
(13-Sep-2024, 09:30 PM)Josligfiets schreef: De F35 begint bij het zwembad in Nijverdal. Dan hoef je de bult niet op. De F35 loopt nog niet in een stuk door maar vanaf Borne gaat het goed.
Ik denk dat je vanaf Raalte (buiten bebouwde kom) tot aan Hengelo een goede route kan maken, Raalte en Hengelo ken ik niet goed genoeg.