14-Sep-2024, 07:06 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 14-Sep-2024, 07:24 PM door ZoefZoef.)
18.00u, nog 142km na een pauze en supermarkt bezoek in Duitsland na een verkeerde afslag
Tempo zit er niet in, maar geen zin om dingen te gaan verstellen. Voor nu werkt het qua versnellingen wel.
Offroad met Google maps
Kgo'tje gaat morgen gewassen worden, gok ik zo.
En nu, offroad met Google maps
2.2km Ik denk dat ik morgen KGO'tje een wasbeurt je moet geven.
18.00u, nog 142km na een pauze en supermarkt bezoek in Duitsland na een verkeerde afslag
Tempo zit er niet in, maar geen zin om dingen te gaan verstellen. Voor nu werkt het qua versnellingen wel.
Offroad met Google maps
Kgo'tje gaat morgen gewassen worden, gok ik zo. Nog 124km.
Ik zit in een bos, met allerlei van dit soort paden
Wordt geleid over wegen die een en al modder zijn. Waar opeens een houten slagboom staat en nu op een modderbende met grasveld dat een model vliegveld is. Das dan wel weer leuk, alleen zijn ze nu helemaal niet aan het vliegen ermee.
Wel auto's hier, dus dat wordt gigantisch omrijden denk ik.
Offroad met Google maps
Kgo'tje gaat morgen gewassen worden, gok ik zo.
Offroad met Google maps
Kgo'tje gaat morgen gewassen worden, gok ik zo. Nog 124km.
Ik zit in een bos, met allerlei van dit soort paden
Wordt geleid over wegen die een en al modder zijn. Waar opeens een houten slagboom staat en nu op een modderbende met grasveld dat een model vliegveld is. Das dan wel weer leuk, alleen zijn ze nu helemaal niet aan het vliegen ermee.
Wel auto's hier, dus dat wordt gigantisch omrijden denk ik.