Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Meekleurende brilglazen onder racekap
#16
(17-Sep-2024, 12:36 PM)Frutsel schreef: Ik snap niet dat mensen met een pet op kunnen rijden. Als ik dat doe kan ik regelmatig stoppen om de pet van de grond te vissen. Die krengen blijven niet op mijn hoofd zitten, tenzij er een koordje aan zit om onder mijn kin te knopen...
Zeker met een klep is het snel over zodra je boven de 30km/h komt.

Ik rij nooit zonder pet op. Daardoor heb ik nooit een zonnebril nodig, verbrandt mijn hoofd niet bij intense zon, kan ik laag staande zon bijna altijd buiten beeld houden, krijg ik geen onderkoeld hoofd in de kou, en blijft neerslag bijna altijd uit mijn ogen.
Een koordje onder je kin lijkt me mega-irritant.

De oorband waarmee ik windgeruis aan mijn oren onderdruk houdt mijn pet altijd op zijn plaats, ook bij stevige rukwinden en bij afdalingen waar ik zonder te trappen boven de 60 km/u kom. Zie ook deze draad over windgeruis: https://ligfietsers.nl/thread-1668-post-...l#pid53460

Mijn oorband is eigenlijk nog een in een vrij primitief stadium van ontwikkeling, ik zie nog veel ruimte voor verbetering, maar ik ga nooit van huis zonder dat ding, of het moet lopend zijn.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Meekleurende brilglazen onder racekap - door Boyd Maduro - 16-Sep-2024, 10:51 PM
RE: Meekleurende brilglazen onder racekap - door Frutsel - 17-Sep-2024, 10:09 AM
RE: Meekleurende brilglazen onder racekap - door Raymond - 17-Sep-2024, 10:11 AM
RE: Meekleurende brilglazen onder racekap - door Frutsel - 17-Sep-2024, 12:36 PM
RE: Meekleurende brilglazen onder racekap - door Hoekie - 17-Sep-2024, 11:51 AM
RE: Meekleurende brilglazen onder racekap - door melle z - 17-Sep-2024, 01:57 PM
RE: Meekleurende brilglazen onder racekap - door Frutsel - 17-Sep-2024, 03:16 PM
RE: Meekleurende brilglazen onder racekap - door Hoekie - 17-Sep-2024, 02:05 PM
RE: Meekleurende brilglazen onder racekap - door melle z - 17-Sep-2024, 03:18 PM
RE: Meekleurende brilglazen onder racekap - door Martin van Mourik - 17-Sep-2024, 05:31 PM
RE: Meekleurende brilglazen onder racekap - door Frutsel - 17-Sep-2024, 08:22 PM
RE: Meekleurende brilglazen onder racekap - door melle z - 17-Sep-2024, 08:32 PM
RE: Meekleurende brilglazen onder racekap - door melle z - 17-Sep-2024, 07:55 PM
RE: Meekleurende brilglazen onder racekap - door Hoekie - 09-Oct-2024, 03:40 PM
RE: Meekleurende brilglazen onder racekap - door Lig-ger - 09-Oct-2024, 07:35 PM
RE: Meekleurende brilglazen onder racekap - door Hoekie - 11-Mar-2025, 01:47 PM
RE: Meekleurende brilglazen onder racekap - door twilwel - 11-Mar-2025, 09:05 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb hier in de sc...datakneder — 09:26 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Hoi beste ligfietser...EnriceV82 — 09:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM