02-Oct-2024, 06:18 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-Oct-2024, 06:19 AM door Wim -de roetsende.)
Met die 70mm remmen ben ik eindeloos bezig geweest met het duwen, schoonmaken en smeren.
1e vm met 70mm: Bij vm.nl laten schoonmaken en afstellen. Remtrommels opgeschuurd om ze rond te krijgen.
2e vm met 70mm: Bij ICB laten schoonmaken en afstellen. Remtrommels opgeschuurd om ze rond te krijgen.
Niets hielp langdurig.
Ik heb 2 vm-en met 70mm gehad en 2 met 90mm.
70mm --> veel problemen
90mm --> geen problemen
Ik ken iemand die er extra veertjes aan heeft gemaakt die dat zwarte hendeltje helpen om helemaal terug naar de 'neutraal-stand' te gaan. Hij heeft er geen problemen mee. Dat zal echter ongetwijfeld zwaarder remmen.
1e vm met 70mm: Bij vm.nl laten schoonmaken en afstellen. Remtrommels opgeschuurd om ze rond te krijgen.
2e vm met 70mm: Bij ICB laten schoonmaken en afstellen. Remtrommels opgeschuurd om ze rond te krijgen.
Niets hielp langdurig.
Ik heb 2 vm-en met 70mm gehad en 2 met 90mm.
70mm --> veel problemen
90mm --> geen problemen
Ik ken iemand die er extra veertjes aan heeft gemaakt die dat zwarte hendeltje helpen om helemaal terug naar de 'neutraal-stand' te gaan. Hij heeft er geen problemen mee. Dat zal echter ongetwijfeld zwaarder remmen.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282