02-Oct-2024, 02:54 PM
Voor mijn woon-werkverkeer (en eigenlijk al mijn tochten) gebruik ik al jaren een Radical Toptas L. Daarin past mijn laptop (in neopreen sleeve), schone kleren en voldoende voedsel om ook de terugweg zeker te stellen. Gisteren ben ik goed nat geworden op weg naar werk. Op zich geen probleem, behalve dat het binnenin mijn Toptas ook nat was. De neopreen sleeve vertoonde tekenen van natheid en voelde licht vochtig aan de binnenkant nabij de stiknaden, maar de laptop zelf was droog genoeg om nog te werken.
Nu ben ik er dus goed vanaf gekomen, maar dit wil ik in de toekomst voorkomen.
Voor de Banana tassen heeft Radical Banana liners zodat je spullen droog blijven. Voor de andere tassen hebben ze geen oplossing voor zover mij bekend.
De vorm en de verhoudingen van de Toptas L wijken nogal af van de gemiddelde rugzak, dus ik verwacht dat een generieke rugzakregenhoes niet goed past. Dat die of te klein is en of te groot en gaat wapperen in de wind.
Heeft er iemand goede ervaringen met specifieke hoezen om over de Toptas L heen te trekken? Of misschien iets anders inventiefs?
Nu ben ik er dus goed vanaf gekomen, maar dit wil ik in de toekomst voorkomen.
Voor de Banana tassen heeft Radical Banana liners zodat je spullen droog blijven. Voor de andere tassen hebben ze geen oplossing voor zover mij bekend.
De vorm en de verhoudingen van de Toptas L wijken nogal af van de gemiddelde rugzak, dus ik verwacht dat een generieke rugzakregenhoes niet goed past. Dat die of te klein is en of te groot en gaat wapperen in de wind.
Heeft er iemand goede ervaringen met specifieke hoezen om over de Toptas L heen te trekken? Of misschien iets anders inventiefs?
2020 Challenge Chamsin 26" met Rohloff
2014 AZOR Texel
2012 Brompton