14-Oct-2024, 09:38 AM
(13-Oct-2024, 09:26 PM)Hardloper schreef: Zeg niet dat dit het is. Maar ik probeer je op weg te helpen met AI.Vet, we hebben hier op het forum onze eigen AI helpdesk die consequent het goede antwoord op de verkeerde vraag blijft geven.
"Ik wil een medewerker spreken"
"medewerker spreken"
"medewerker NU"
Zonder gekheid: Als het plaatje dat je van Van Raam schetst hier klopt, vind ik het ronduit schandalig hoe ze met hun (in veel gevallen hulpbehoevende) klantenkring omspringen.
Een bekende van me reed een (9 jaar oude, geen fonkelnieuwe!) Lexus en verhuisde naar Monaco. Zijn vaste dealer kreeg bericht van zijn verhuizing, dus werd hij door de dealer in Monaco gebeld met de mededeling dat zijn auto bij x km weer onderhoud nodig had en de vraag of hij alvast een afspraak wilde maken.
Zo attent hoeven we in ligfietsland echt niet te zijn, maar dealers die niet naar een tweedehandsje willen kijken en een fabrikant die desondanks gewoon naar "je dealer" verwijst, zonder aan te geven waar je moet zijn?
Kom op zeg. En vervolgens vrolijk klagen dat de markt voor ligfietsen steeds minder wordt... ja dat snap ik, het mobiliteitsvraagstuk van hulpbehoevenden wordt blijkbaar betrouwbaarder opgelost met een scootmobiel
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.