15-Oct-2024, 08:04 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 16-Oct-2024, 02:16 AM door ZoefZoef.)
Op zich is het vrij simpel:
De knoop aan de onderzijde van de revolverring. Revolverring naar stuurzijde brengen.
Alle gele draad oprollen zodat de kabel strak staat.
Paar keer het elastiek op de revolverring draaien en dit onder spanning doen.
Elastiek over de boegkatrol trekken en vervolgens onder zo hoog mogelijke spanning vastzetten op de snek.
Kom je niet bij de snek met het elastiek, dan heb je een omwenteling teveel gemaakt op de revolverring.
Kom je wel bij de snek, maar staat ie heel slapjes moet je een extra omwenteling maken.
Op zich is het vrij simpel:
De knoop aan de onderzijde van de revolverring. Revolverring naar stuurzijde brengen.
Alle gele draad oprollen op de snek zodat de kabel strak staat.
Paar keer het elastiek linksom op de revolverring draaien en dit onder spanning doen.
Elastiek over de boegkatrol trekken en vervolgens onder zo hoog mogelijke spanning vastzetten op de snek.
Kom je niet bij de snek met het elastiek, dan heb je een omwenteling teveel gemaakt op de revolverring.
Kom je wel bij de snek, maar staat ie heel slapjes moet je een extra omwenteling maken.
De knoop aan de onderzijde van de revolverring. Revolverring naar stuurzijde brengen.
Alle gele draad oprollen zodat de kabel strak staat.
Paar keer het elastiek op de revolverring draaien en dit onder spanning doen.
Elastiek over de boegkatrol trekken en vervolgens onder zo hoog mogelijke spanning vastzetten op de snek.
Kom je niet bij de snek met het elastiek, dan heb je een omwenteling teveel gemaakt op de revolverring.
Kom je wel bij de snek, maar staat ie heel slapjes moet je een extra omwenteling maken.
Op zich is het vrij simpel:
De knoop aan de onderzijde van de revolverring. Revolverring naar stuurzijde brengen.
Alle gele draad oprollen op de snek zodat de kabel strak staat.
Paar keer het elastiek linksom op de revolverring draaien en dit onder spanning doen.
Elastiek over de boegkatrol trekken en vervolgens onder zo hoog mogelijke spanning vastzetten op de snek.
Kom je niet bij de snek met het elastiek, dan heb je een omwenteling teveel gemaakt op de revolverring.
Kom je wel bij de snek, maar staat ie heel slapjes moet je een extra omwenteling maken.