17-Oct-2024, 06:03 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-Oct-2024, 10:56 AM door Hardloper.)
Het zou zomaar kunnen dat mijn spieren / pezen al dan niet de aansturing hiervan de beperkende factor zijn in het trappen. 365cycle meten jouw pedalen ook de efficiëntie van de trap beweging? Als ik deze bekijk, dan komt er naar voren dat ik niet optimaal mijn krachten gelijkmatige over heel de trap beweging verdeel. Met lopen zal ik een veel efficiëntere beweging eigen gemaakt hebben.
Als volwassene heb ik misschien hooguit 2000 km op de fiets teller staan. Misschien maar 1500km. En kwa hardlopen zal het meer dan 10.000 a 11.000 km zijn de afgelopen 7 jaar. Kan het niet exact bepalen. Heb ook gewandeld met de hardloop schoenen. Dus km stand is niet zomaar op te stellen per schoen. Mocht ik misschien meer aan kracht training doen, dan zal waarschijnlijk ook makkelijker de snelheid omhoog kunnen.
Als volwassene heb ik misschien hooguit 2000 km op de fiets teller staan. Misschien maar 1500km. En kwa hardlopen zal het meer dan 10.000 a 11.000 km zijn de afgelopen 7 jaar. Kan het niet exact bepalen. Heb ook gewandeld met de hardloop schoenen. Dus km stand is niet zomaar op te stellen per schoen. Mocht ik misschien meer aan kracht training doen, dan zal waarschijnlijk ook makkelijker de snelheid omhoog kunnen.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.