Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Herintroductie
#44
Ik heb net bij Tempelman een Optima race wielset besteld, voor de prijs kon ik het niet te laten en dan kan ik in ieder geval vooruit voorlopig. Ik heb ook gevraagd of ze toevallig een onderste steun voor het zitje hebben. Ik had eerder als eens gevraagd of ze nog Optima stickers hebben, maar blijkbaar is er bij de overname van de Optima inboedel het één en ander de container ingegaan.
Optima Stinger | 2x Dries Baron
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Herintroductie - door melle z - 03-Dec-2022, 07:46 PM
RE: Herintroductie - door Wim -de roetsende - 03-Dec-2022, 09:57 PM
RE: Herintroductie - door melle z - 03-Dec-2022, 09:59 PM
RE: Herintroductie - door ZoefZoef - 03-Dec-2022, 10:32 PM
RE: Herintroductie - door baron062 - 05-Dec-2022, 08:14 PM
RE: Herintroductie - door melle z - 05-Dec-2022, 08:22 PM
RE: Herintroductie - door Piet K - 05-Dec-2022, 10:40 PM
RE: Herintroductie - door melle z - 05-Dec-2022, 10:46 PM
RE: Herintroductie - door ZoefZoef - 06-Dec-2022, 01:31 AM
RE: Herintroductie - door GertBr - 06-Dec-2022, 12:23 PM
RE: Herintroductie - door melle z - 11-Jan-2023, 05:35 PM
RE: Herintroductie - door melle z - 29-Jan-2023, 05:55 PM
RE: Herintroductie - door ZoefZoef - 29-Jan-2023, 06:04 PM
RE: Herintroductie - door melle z - 29-Jan-2023, 06:21 PM
RE: Herintroductie - door melle z - 21-Apr-2023, 09:01 PM
RE: Herintroductie - door Bob Hagendijk - 21-Apr-2023, 09:40 PM
RE: Herintroductie - door Tom Fekkes - 21-Apr-2023, 11:12 PM
RE: Herintroductie - door melle z - 21-Apr-2023, 09:45 PM
RE: Herintroductie - door Jeroen S - 21-Apr-2023, 11:11 PM
RE: Herintroductie - door melle z - 21-Apr-2023, 11:25 PM
RE: Herintroductie - door melle z - 07-May-2023, 06:52 PM
RE: Herintroductie - door Wim -de roetsende - 07-May-2023, 07:34 PM
RE: Herintroductie - door melle z - 07-May-2023, 07:45 PM
RE: Herintroductie - door Wim -de roetsende - 07-May-2023, 08:16 PM
RE: Herintroductie - door Roepers - 07-May-2023, 08:18 PM
RE: Herintroductie - door Willeke_IGKT - 07-May-2023, 08:20 PM
RE: Herintroductie - door melle z - 07-May-2023, 08:47 PM
RE: Herintroductie - door melle z - 21-Oct-2024, 07:32 PM
RE: Herintroductie - door baron062 - 21-Oct-2024, 07:46 PM
RE: Herintroductie - door Fietsbennie - 21-Oct-2024, 08:24 PM
RE: Herintroductie - door melle z - 21-Oct-2024, 08:35 PM
RE: Herintroductie - door PieterTrapt - 21-Oct-2024, 08:45 PM
RE: Herintroductie - door melle z - 21-Oct-2024, 08:48 PM
RE: Herintroductie - door Jeroen S - 21-Oct-2024, 10:36 PM
RE: Herintroductie - door Willeke_IGKT - 21-Oct-2024, 10:45 PM
RE: Herintroductie - door Fietsbennie - 22-Oct-2024, 07:28 AM
RE: Herintroductie - door martinus - 22-Oct-2024, 10:01 AM
RE: Herintroductie - door melle z - 22-Oct-2024, 10:37 AM
RE: Herintroductie - door martinus - 22-Oct-2024, 11:22 AM
RE: Herintroductie - door melle z - 22-Oct-2024, 11:58 AM
RE: Herintroductie - door martinus - 22-Oct-2024, 01:25 PM
RE: Herintroductie - door melle z - 22-Oct-2024, 01:40 PM
RE: Herintroductie - door martinus - 22-Oct-2024, 02:29 PM
RE: Herintroductie - door melle z - 22-Oct-2024, 02:41 PM
RE: Herintroductie - door martinus - 22-Oct-2024, 03:45 PM
RE: Herintroductie - door melle z - 22-Oct-2024, 08:43 PM
RE: Herintroductie - door martinus - 22-Oct-2024, 09:49 PM
RE: Herintroductie - door melle z - 23-Oct-2024, 09:08 AM
RE: Herintroductie - door LigfietsWilsum - 23-Oct-2024, 09:38 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM
Medeliggers onderweg
Ik ben wel eens la...Wim -de roetsende — 06:35 PM
Medeliggers onderweg
Vanmiddag op het f...Hardloper — 06:18 PM
Medeliggers onderweg
Ik had op de alle ...datakneder — 05:56 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Wim -de roetsende — 05:03 PM
wat ze zeggen
Kinderen, die nog zo...Wim -de roetsende — 05:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een w...Wim -de roetsende — 04:58 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er staat wel een waa...Roepers — 04:55 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg ...Wim -de roetsende — 04:50 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gideonaut, die brede...Jeroen S — 04:02 PM