Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Van Raam trike accustoring
#18
Vorige week donderdag via de dealer in Soest antwoord van Van Raam gekregen. Die vermoeden dat het probleem in de controller ligt. (Ze hadden een paar controlestappen zoals "accu los, knippert het dan ook?" wat ik allemaal negatief kon beantwoorden.) Vorige week vrijdag op verzoek serienummer accu's en fiets doorgegeven met een nette PDF met foto van de ledjes en complete beschrijving van m'n observaties. Nu even wachten op antwoord.

Er werd door Van Raam ook expliciet gezegd dat ze geen storingshandleidingen aan eindgebruikers willen geven. Zeker niet qua elektra.

Oh gruwel, misschien zit er iemand wel met z'n vingers aan en probeert hij z'n eigen bezit te repareren... Enfin, in de PDF met info heb ik ook de foto van het binnenwerk van de controller bijgevoegd Big Grin Die had ik eerder die week al uit elkaar gehaald om de contacten nog beter te kunnen reinigen. En om te controleren of er geen water bij was gekomen (nee: helemaal droog, reden waarom ik keek is omdat de allereerste accu vol met water zat...)

Reinout
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Roepers , Hardloper


Berichten in dit topic
Van Raam trike accustoring - door reinout - 13-Oct-2024, 07:55 PM
RE: Van Raam trike accustoring - door Josligfiets - 13-Oct-2024, 08:34 PM
RE: Van Raam trike accustoring - door reinout - 13-Oct-2024, 09:06 PM
RE: Van Raam trike accustoring - door Hardloper - 13-Oct-2024, 09:18 PM
RE: Van Raam trike accustoring - door reinout - 13-Oct-2024, 09:22 PM
RE: Van Raam trike accustoring - door Hardloper - 13-Oct-2024, 09:26 PM
RE: Van Raam trike accustoring - door 365cycle - 14-Oct-2024, 09:38 AM
RE: Van Raam trike accustoring - door reinout - 14-Oct-2024, 09:39 AM
RE: Van Raam trike accustoring - door reinout - 14-Oct-2024, 11:53 AM
RE: Van Raam trike accustoring - door Veloquest - 14-Oct-2024, 01:21 AM
RE: Van Raam trike accustoring - door Wim -de roetsende - 14-Oct-2024, 06:18 AM
RE: Van Raam trike accustoring - door ZoefZoef - 14-Oct-2024, 12:47 PM
RE: Van Raam trike accustoring - door Hardloper - 14-Oct-2024, 01:09 PM
RE: Van Raam trike accustoring - door ZoefZoef - 14-Oct-2024, 01:21 PM
RE: Van Raam trike accustoring - door reinout - 14-Oct-2024, 01:36 PM
RE: Van Raam trike accustoring - door Arno boogaart - 14-Oct-2024, 02:14 PM
RE: Van Raam trike accustoring - door reinout - 14-Oct-2024, 02:29 PM
RE: Van Raam trike accustoring - door reinout - 22-Oct-2024, 10:22 PM
RE: Van Raam trike accustoring - door 365cycle - 22-Oct-2024, 11:49 PM
RE: Van Raam trike accustoring - door melle z - 23-Oct-2024, 09:21 AM
RE: Van Raam trike accustoring - door reinout - 07-Nov-2024, 12:05 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb hier in de sc...datakneder — 09:26 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Hoi beste ligfietser...EnriceV82 — 09:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM