26-Oct-2024, 09:33 AM
(26-Oct-2024, 02:09 AM)Bob Hagendijk schreef: Ik wil niet het topic kapen maar wel deze vraag beantwoorden. Ik ben geen lid van de NVHPV. Misschien zou ik dat wel moeten zijn omdat ik dit forum veel gebruik, maar de rest van de vereniging heeft voor mij geen meerwaarde.
Lid worden van een vereniging hoeft niet te zijn omdat deze meerwaarde geeft aan je dagelijkse of zelfs jaarlijkse leven, het kan ook een uitdrukking zijn van achter de doelen van de vereniging staan.
Ik ben al jaren lid van deze vereniging en de eerste jaren was het krijgen van het tijdschrift het enige dat ik er van merkte, (ik las het al bij een vriendin, misschien wel beter dan toen ik het zelf in de bus kreeg.) Ik fiets op een ligfiets, ik voel mij ligfietsers en voor dat kleine bedrag per jaar druk ik dat uit door lid te zijn.
Pas na dat ik lid op het forum geworden was ben ik actiever geworden in de vereniging, nog steeds maar matig. Het gaat mij niet om iets van de vereniging te krijgen maar om iets aan de vereniging te geven in de meeste van die gevallen, met als bonus dat je medeliggers ontmoet.
Het staat iedereen vrij om al dan niet lid te zijn van de vereniging maar mijn keuze is voor wel.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)