27-Oct-2024, 10:02 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 27-Oct-2024, 10:03 PM door Martin van Mourik.)
Ik heb vanmiddag genoten van de lezingen van Walther Hogerbeets over zijn fietsreizen, van Theo van Andel over de geschiedenis en toekomst van velomobiel.nl en van André Vrielink over de geschiedenis en toekomst van Flevobike en golo.bike.
In optocht een rondje om Utrecht rijden was aan mij niet besteed.
Na de lezingen heb ik van het avondbuffet meegegeten en nog wat gekeuveld met mensen die ik al eens eerder ontmoet heb bij de paastreffens, en met een kersvers NVHPV-lid gesproken.
Het was op een paar stukken flink mistig toen ik naar huis fietste.
Ik zit nu aan een tweede avondmaaltijd, de eerste was voor mijn doen wat karig. Dat is geen kritiek, als je bedenkt voor hoeveel mensen dat op poten gezet moest worden dan was het best prima geregeld.
In optocht een rondje om Utrecht rijden was aan mij niet besteed.
Na de lezingen heb ik van het avondbuffet meegegeten en nog wat gekeuveld met mensen die ik al eens eerder ontmoet heb bij de paastreffens, en met een kersvers NVHPV-lid gesproken.
Het was op een paar stukken flink mistig toen ik naar huis fietste.
Ik zit nu aan een tweede avondmaaltijd, de eerste was voor mijn doen wat karig. Dat is geen kritiek, als je bedenkt voor hoeveel mensen dat op poten gezet moest worden dan was het best prima geregeld.