Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
omkijken of spiegel
#12
(23-Apr-2017, 06:06 PM)Lopopodium schreef: Bij het roeifietsen gebruik je vooral je armspieren neem ik aan, en komt de krachtwerking niet voornamelijk van je buik- of rugspieren die je ruggegraat belasten? Laat ik het anders vragen: als je (lage) rugpijn hebt, kan je dan nog steeds met hetzelfde gemak roeifietsen?

Ook bij het roeifietsen gebruik je vooral je beenspieren, die zijn namelijk veel sterker dan je armspieren.

Uiteraard gebruik je ook je borst-, schouder-, rug-, buik- en armspieren.

Als ik last van mijn onderrug heb, dan ga ik juist roeifietsen. Bij mij werkt dat heel goed.

Roeifietsen is trouwens een constante vorm van sit-ups doen.  Big Grin
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
omkijken of spiegel - door amararock - 23-Apr-2017, 12:34 AM
RE: omkijken of spiegel - door Coen__ - 23-Apr-2017, 05:40 AM
RE: omkijken of spiegel - door Frank - 23-Apr-2017, 07:12 AM
RE: omkijken of spiegel - door Niels van der Wal - 23-Apr-2017, 07:18 AM
RE: omkijken of spiegel - door Roepers - 23-Apr-2017, 07:19 AM
RE: omkijken of spiegel - door tegenligger - 23-Apr-2017, 09:08 AM
RE: omkijken of spiegel - door Wim -de roetsende - 23-Apr-2017, 09:14 AM
RE: omkijken of spiegel - door Lopopodium - 23-Apr-2017, 12:36 PM
RE: omkijken of spiegel - door Wim -de roetsende - 23-Apr-2017, 01:45 PM
RE: omkijken of spiegel - door Lopopodium - 23-Apr-2017, 06:06 PM
RE: omkijken of spiegel - door Wim -de roetsende - 23-Apr-2017, 07:37 PM
RE: omkijken of spiegel - door emgaron - 23-Apr-2017, 07:36 PM
RE: omkijken of spiegel - door Roepers - 23-Apr-2017, 08:24 PM
RE: omkijken of spiegel - door Wim -de roetsende - 23-Apr-2017, 09:54 PM
RE: omkijken of spiegel - door Joop99 - 23-Apr-2017, 10:25 PM
RE: omkijken of spiegel - door Guus.Kersen - 16-Aug-2017, 07:10 AM
RE: omkijken of spiegel - door ErikvanD - 16-Aug-2017, 08:31 AM
RE: omkijken of spiegel - door MarkNieuw - 16-Aug-2017, 09:48 AM
RE: omkijken of spiegel - door Cor.M-racer - 23-Oct-2017, 10:49 PM
RE: omkijken of spiegel - door elnuar - 24-Oct-2017, 10:05 AM
RE: omkijken of spiegel - door Lopopodium - 24-Oct-2017, 11:14 AM
RE: omkijken of spiegel - door elnuar - 24-Oct-2017, 11:56 AM
RE: omkijken of spiegel - door elnuar - 31-Oct-2018, 01:36 AM
RE: omkijken of spiegel - door zeeuwwindje - 31-Oct-2018, 06:16 PM
RE: omkijken of spiegel - door amararock - 03-Nov-2018, 11:36 AM
RE: omkijken of spiegel - door zeeuwwindje - 03-Nov-2018, 10:15 PM
RE: omkijken of spiegel - door elnuar - 04-Nov-2018, 12:51 AM
RE: omkijken of spiegel - door zeeuwwindje - 04-Nov-2018, 11:59 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Welkom op het forum!...Roepers — 09:42 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb hier in de sc...datakneder — 09:26 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Hoi beste ligfietser...EnriceV82 — 09:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM