(, 12:29 AM)365cycle schreef: Afgelopen zondag heb je zo'n 200 km gefietst, toch?
Dan is op één dag naar de OBT, de toertocht rijden en weer terug waarschijnlijk net iets zwaarder. Wel enorm vroeg opstaan.
M.a.w.: Als je de komende 2 maanden blijft trainen gaat je dat zonder problemen lukken. Als je 'm splitst wordt het uiteraard makkelijker.
Nou zo'n 180km denk ik. Maar het zal wel samen met mijn 2 marathons de drie pittigste sportieve dagen van mijn leven zijn.
Maar dat vroeg opstaan is ook al iets wat een uitdaging is. Ik wou half 7 ergens zijn. Maar uiteindelijk was ik ondanks 6 uur uit bed, pas 7 uur op die plek. 4 a 5 uur opstaan gaat me echt niet lukken. De dag voor een bijzondere dag, dan heeft mijn geest meer moeite om tot rust te komen. In plaats van vroeger in slaap te vallen, lig ik extreem lang wakker. Ondanks vroeger naar bed gaan.
(30-Oct-2024, 10:42 PM)Willeke_IGKT schreef: Hardloper, als ik mee kan fietsen, en volgens 365cycle kan dat, kun jij het zeker.
....
Geen categorieën alleen kiezen voor wel of niet de maaltijd achteraf.
Ik begreep dat je aan de hand van hoe sterk je bent, een plekje krijgt in de slang. En mijn plekje daarin weet ik niet.
Maar die maaltijd lijkt me wel verstandig. Zondag had ik geen warme maaltijd op, maar had wel door de loop van de dag en tocht rekening gehouden met wat nuttige ik.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.