, 02:10 PM
(, 01:18 PM)Willeke_IGKT schreef: In Utrecht reden de voorrijders(s) constant een vaste snelheid door, ook als er meteen achter een gat viel. Ik reed als nr 3 en na mij ging een overweg dicht. Zelfs dat was geen reden om te stoppen of het tempo te laten zakken. Er was een uitzondering, aan de rand van de stad, en daar heb ik moeten vragen om alsjeblieft weer vooraan te mogen starten.Da's niet fraai. We nemen het mee.
Het waren inderdaad snelle rijders die dat niet nodig vonden.
Zoals gezegd: We hebben Jan L. gevraagd om voor te rijden, juist omdat hij niet alleen rustig maar ook zeer constant kan rijden.
Er zijn dus twee routes; we plannen het zo dat er voor degenen die na de OBT nog wat energie over hebben kan er nog een paar rondjes laagvliegen achteraan geplakt kunnen worden. Die snelle rijders komen dus zeker ook aan hun trekken
(, 01:18 PM)Willeke_IGKT schreef: Na de lunch lag het tempo hoger en was het een en al gaten in de rij.Als het te hard gaat, altijd je eigen tempo rijden! Voor wie zich hier zorgen over maakt: laat even weten als je niet met een .GPX om kan gaan, zodat we kunnen zorgen dat je de route hebt of voor een alternatieve oplossing kunnen zoeken.
Ik heb stug volgehouden en kwam met de laatsten binnen.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.