3 uren geleden
Ik was gisteren in een Engelstalige wereldwijde chatroom over fietsen en daar had iemand een linkje naar een artikel over het fatbike - ziekenhuis onderzoek. Leg dan een Nieuw Zeelander maar eens uit dat het geen 50 cc motorfiets is (waarvoor je daar een vol rijbewijs nodig hebt) maar een gewone fiets met ondersteuning, waar je hier geen helm voor hoeft te dragen. In NZ is er een helmplicht voor alle fietsen.
Ze hadden oplossingen genoeg, vooral die ene (Duitsland of Oostenrijk?) waar politie goed controleert op opgevoerde e-bikes lijkt mij een goede.
(Ik heb het hele stuk vanaf Amsterdam en kruisende verkeersstromen gelijk groen een eigen draadje gegeven.)
Ze hadden oplossingen genoeg, vooral die ene (Duitsland of Oostenrijk?) waar politie goed controleert op opgevoerde e-bikes lijkt mij een goede.
(Ik heb het hele stuk vanaf Amsterdam en kruisende verkeersstromen gelijk groen een eigen draadje gegeven.)
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)