2 uren geleden
(11 uren geleden)Veloquest schreef: Bij de laatste obt reden we wat te langzaam. maar toen had ik wel tijd om meerdere mensen te spreken onderweg. en dan heb ik dat toch liever dan dat er hele grote gaten vallen want ik kom toch ook voor de gezelligheid en om samen te fietsen. want als ik met een klein groepje wil rijden dan kan ik iedere zondag mee met de assenliggers.
Hier ben ik het echt volledig mee eens. Die lange sliert, daar komen we toch voor. 150/200 vm-en in één lange rij --> Geweldig.
Er werd in Arnhem door een aantal (snelle?) deelnemers gemopperd over het wachten en het lage tempo. Ik vond het echt één van de leukste OBT's tot nu toe waaraan ik heb deelgenomen. Veel tijd om te kletsen, om mensen (beter) te leren kennen. Het is zoals 365cycle zegt: een Toertocht.
In Dronten bij ICB was het heel erg mistig en reed iedereen in kleine groepjes. Reed je wel in een grotere groep, dan zag je ze echter toch niet. Op een bepaald punt gingen mensen plassen en toen was de rij daarna weer een stuk langer.
Bij de pauzeplek zagen we pas hoe ongelooflijk veel vm-rijders er waren.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler