Anderhalve week antwoord gehad.
Ik kreeg daar een beetje de hik van. Ik hoop toch op wat algemenere soort onderdelen waar je eventueel zelf mee aan de slag kan enzo.
Enfin, de oplossing: vanmiddag bij Abeona langsgeweest en goed geholpen en een mooie tweedehands Azub trike gekocht Volgende week haal ik 'em op. De Van Raam gaan dan wel in januari een software update laten geven, dan kan die als reservefiets fungeren... Ik gok dat de Azub een stuk beter gaat bevallen dan de Van Raam.
Reinout
- De fiets blijkt uit 2013 te stammen.
- De oudere accu met knipperend 1e+4e ledje is compleet ontladen en dus niet meer te repareren. Wel wat raar, want die accu deed het de eerste keer na een reset gewoon weer een tijdje. Ook netjes steeds op tijd opgeladen. En nu zou het opeens een doodvonnis voor de accu betekenen?
- De nieuwe accu met het knipperende 3e lichtje: hopelijk is dat verholpen als er een software update naar de fiets geschreven wordt. "Nou, kan ik daar dan voor langskomen?" Gezien de drukte bij fietsenhandelaren laat het noodgedwongen antwoord zich raden: ergens vanaf januari.
Ik kreeg daar een beetje de hik van. Ik hoop toch op wat algemenere soort onderdelen waar je eventueel zelf mee aan de slag kan enzo.
Enfin, de oplossing: vanmiddag bij Abeona langsgeweest en goed geholpen en een mooie tweedehands Azub trike gekocht Volgende week haal ik 'em op. De Van Raam gaan dan wel in januari een software update laten geven, dan kan die als reservefiets fungeren... Ik gok dat de Azub een stuk beter gaat bevallen dan de Van Raam.
Reinout