Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Van Raam trike accustoring
#21
Anderhalve week antwoord gehad. 
  • De fiets blijkt uit 2013 te stammen.
  • De oudere accu met knipperend 1e+4e ledje is compleet ontladen en dus niet meer te repareren. Wel wat raar, want die accu deed het de eerste keer na een reset gewoon weer een tijdje. Ook netjes steeds op tijd opgeladen. En nu zou het opeens een doodvonnis voor de accu betekenen?
  • De nieuwe accu met het knipperende 3e lichtje: hopelijk is dat verholpen als er een software update naar de fiets geschreven wordt. "Nou, kan ik daar dan voor langskomen?" Gezien de drukte bij fietsenhandelaren laat het noodgedwongen antwoord zich raden: ergens vanaf januari.
Dus... als particulier krijg je de mogelijkheid niet zelf iets te repareren, dat moet via de dealer. Maar dat kan pas over drie maanden dus.... de fiets staat drie maanden nutteloos te wezen.

Ik kreeg daar een beetje de hik van. Ik hoop toch op wat algemenere soort onderdelen waar je eventueel zelf mee aan de slag kan enzo.

Enfin, de oplossing: vanmiddag bij Abeona langsgeweest en goed geholpen en een mooie tweedehands Azub trike gekocht  Smile Volgende week haal ik 'em op.  De Van Raam gaan dan wel in januari een software update laten geven, dan kan die als reservefiets fungeren... Ik gok dat de Azub een stuk beter gaat bevallen dan de Van Raam.

Reinout
Antwoord }


Berichten in dit topic
Van Raam trike accustoring - door reinout - 13-Oct-2024, 07:55 PM
RE: Van Raam trike accustoring - door Josligfiets - 13-Oct-2024, 08:34 PM
RE: Van Raam trike accustoring - door reinout - 13-Oct-2024, 09:06 PM
RE: Van Raam trike accustoring - door Hardloper - 13-Oct-2024, 09:18 PM
RE: Van Raam trike accustoring - door reinout - 13-Oct-2024, 09:22 PM
RE: Van Raam trike accustoring - door Hardloper - 13-Oct-2024, 09:26 PM
RE: Van Raam trike accustoring - door 365cycle - 14-Oct-2024, 09:38 AM
RE: Van Raam trike accustoring - door reinout - 14-Oct-2024, 09:39 AM
RE: Van Raam trike accustoring - door reinout - 14-Oct-2024, 11:53 AM
RE: Van Raam trike accustoring - door Veloquest - 14-Oct-2024, 01:21 AM
RE: Van Raam trike accustoring - door Wim -de roetsende - 14-Oct-2024, 06:18 AM
RE: Van Raam trike accustoring - door ZoefZoef - 14-Oct-2024, 12:47 PM
RE: Van Raam trike accustoring - door Hardloper - 14-Oct-2024, 01:09 PM
RE: Van Raam trike accustoring - door ZoefZoef - 14-Oct-2024, 01:21 PM
RE: Van Raam trike accustoring - door reinout - 14-Oct-2024, 01:36 PM
RE: Van Raam trike accustoring - door Arno boogaart - 14-Oct-2024, 02:14 PM
RE: Van Raam trike accustoring - door reinout - 14-Oct-2024, 02:29 PM
RE: Van Raam trike accustoring - door reinout - 22-Oct-2024, 10:22 PM
RE: Van Raam trike accustoring - door 365cycle - 22-Oct-2024, 11:49 PM
RE: Van Raam trike accustoring - door melle z - 23-Oct-2024, 09:21 AM
RE: Van Raam trike accustoring - door reinout - 07-Nov-2024, 12:05 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb hier in de sc...datakneder — 09:26 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Hoi beste ligfietser...EnriceV82 — 09:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM