Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Antipolarisatieplek
#7
(16-Nov-2024, 08:58 PM)Tijanus schreef: Ons gehele -en dan ook gehele- koningshuis is allochtoon. Momenteel is de vijfde in lijn van de troonopvolging, ene gravin Eloise, de eerste autochtone Nederlander in dat rijtje. In het onwaarschijnlijke geval dat ze het tot staatshoofd schopt zou ze de eerste autochtoon op de positie van vorst of stadhouder zijn sinds de graaf van Katzenelnbogen (Hendrik Casimir II) in 1696. Die laatste liep overigens tijdens zijn stadhouderschap over naar de Fransen.

Het werd hem vergeven.
Graaf van Katzenelnbogen (yup, ik herhaal dit graag Smile) zijn geeft je natuurlijk ook wel een streepje voor.

Ook een mooi voorbeeld inderdaad. Zo "normaal" is het eigenlijk al. En Geert Wilders heeft toch ook een Hongaarse?
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle


Berichten in dit topic
Antipolarisatieplek - door Bianca F - 16-Nov-2024, 02:16 PM
RE: Antipolarisatieplek - door Willeke_IGKT - 16-Nov-2024, 03:01 PM
RE: Antipolarisatieplek - door Frutsel - 16-Nov-2024, 03:55 PM
RE: Antipolarisatieplek - door Wim -de roetsende - 16-Nov-2024, 05:52 PM
RE: Antipolarisatieplek - door Hardloper - 16-Nov-2024, 07:54 PM
RE: Antipolarisatieplek - door Tijanus - 16-Nov-2024, 08:58 PM
RE: Antipolarisatieplek - door Hardloper - 16-Nov-2024, 09:06 PM
RE: Antipolarisatieplek - door De tovenaar - 31-Jan-2026, 07:40 PM
RE: Antipolarisatieplek - door Bob Hagendijk - 16-Nov-2024, 09:15 PM
RE: Antipolarisatieplek - door Tom Fekkes - 16-Nov-2024, 09:46 PM
RE: Antipolarisatieplek - door PieterTrapt - 16-Nov-2024, 10:34 PM
RE: Antipolarisatieplek - door Tom Fekkes - 16-Nov-2024, 10:53 PM
RE: Antipolarisatieplek - door Jeroen S - 17-Nov-2024, 12:53 PM
RE: Antipolarisatieplek - door Dharm2004 - 17-Nov-2024, 08:30 PM
RE: Antipolarisatieplek - door Veloquest - 17-Nov-2024, 08:43 PM
RE: Antipolarisatieplek - door PieterTrapt - 17-Nov-2024, 10:01 PM
RE: Antipolarisatieplek - door Tom Fekkes - 17-Nov-2024, 11:59 PM
RE: Antipolarisatieplek - door Willeke_IGKT - 18-Nov-2024, 07:31 AM
RE: Antipolarisatieplek - door Jeroen S - 18-Nov-2024, 08:35 AM
RE: Antipolarisatieplek - door 365cycle - 18-Nov-2024, 05:11 PM
RE: Antipolarisatieplek - door Bob Hagendijk - 18-Nov-2024, 07:14 PM
RE: Antipolarisatieplek - door Bianca F - 19-Nov-2024, 12:24 AM
RE: Antipolarisatieplek - door Tom Fekkes - 19-Nov-2024, 12:30 AM
RE: Antipolarisatieplek - door Bianca F - 31-Jan-2026, 03:51 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Uit ervaring kan ik ...Gideonaut — 12:30 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Heel lang geleden he...Jeroen S — 12:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Op het werk is de ko...Jeroen S — 11:51 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de fra...liggende daan — 11:42 PM
Marco's ligfietstochten
Ook mijn laatste ont...Roepers — 09:10 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaa...Hoekie — 08:58 PM
Banden, banden en nog eens banden
Lek vandaag op weg...Arend-Jan — 08:14 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Hoekie — 07:40 PM
Medeliggers onderweg
Even advocaat van de...365cycle — 06:36 PM
Medeliggers onderweg
Ik rijd al jaren ron...Bobslee — 06:03 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM