19-Nov-2018, 08:13 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-Nov-2018, 08:17 AM door ErikvanD.)
Ah, misschien niet helemaal duidelijk geweest... dat ik toch later terug was kwam met name door de slechte routeplanner van Strava waardoor ik veel heb moeten herplannen en terugrijden. Vaak stoppen dus, handschoen uit, telefoon gebruiken etc. Dat kost stiekum toch veel tijd...
En mijn gemiddelde met de trike is gewoon niet zo hoog waardoor ik er ook weleens naast zit met plannen.
Niets dramatisch gelukkig! Misschien een iets te zware "cliffhanger" achteraf
Wel leuk om te zien dat mijn blog zo nauwgezet gelezen wordt
Heb trouwens in dit ritje ook voor het eerst die belachelijk grote remschijven vóór eens goed kunnen testen... Toen een auto me niet de voorrang gaf die ik zou moeten krijgen, moest ik redelijk stevig remmen, mijn achterwiel kwam een flink stuk de lucht in! Dat had ik nog niet eerder gehad... Maar ze remmen dus super
En mijn gemiddelde met de trike is gewoon niet zo hoog waardoor ik er ook weleens naast zit met plannen.
Niets dramatisch gelukkig! Misschien een iets te zware "cliffhanger" achteraf
Wel leuk om te zien dat mijn blog zo nauwgezet gelezen wordt
Heb trouwens in dit ritje ook voor het eerst die belachelijk grote remschijven vóór eens goed kunnen testen... Toen een auto me niet de voorrang gaf die ik zou moeten krijgen, moest ik redelijk stevig remmen, mijn achterwiel kwam een flink stuk de lucht in! Dat had ik nog niet eerder gehad... Maar ze remmen dus super