19-Nov-2018, 09:31 AM
Ik heb lange tijd de planners van Route.nl gebruikt en die van RouteYou (en soms die van de Fietsersbond). Die geven ook duidelijk aan waar je wel en niet kunt rijden. Helaas is de plugin waarmee je een route kunt plannen in combinatie met explorer tegeltjes alleen beschikbaar voor Strava... Maar ik ben daar nu wel een beetje klaar mee. Ik ga mijn routes lekker weer uitzetten via een van de andere planners en upload hem dan wel naar Strava. Ik zag vanochtend dat dat nu wel goed werkt (heeft lang niet gewerkt). Dat kost wel iets meer tijd maar dat heb ik dan liever achter de computer dan "en route".
En de trike is gewoon niet snel. Over de afgelopen 2.250 km is mijn gemiddelde iets meer dan 20 km/u. Dat maakt mij verder helemaal niet uit, een lager gemiddelde betekent immers alleen maar langer fietsplezier over dezelfde afstand Maar ik moet er wel beter rekening mee houden bij het plannen...
En de trike is gewoon niet snel. Over de afgelopen 2.250 km is mijn gemiddelde iets meer dan 20 km/u. Dat maakt mij verder helemaal niet uit, een lager gemiddelde betekent immers alleen maar langer fietsplezier over dezelfde afstand Maar ik moet er wel beter rekening mee houden bij het plannen...