(8 uren geleden)365cycle schreef: ..
De SL's hebben in de loop der jaren meerdere versies doorlopen. De A versies hebben sowieso een andere printplaat. Met A + F , die met knullige BT remote (ik snap je schakelfrustratie) en eigen akku, heeft vm.nl ervaring. En dan ook alleen de F versie van de A modellen.
Blijkbaar nieuwe info voor je:
Een SL F = 12V. En heeft een bedrade remote.
Een SL F dimlicht is 8W.
Inderdaad, bijna gelijk aan de 7.5 W van een IQ-X E 150
De aanvulling van verlichting op de spiegels zou het IQ-X gevaarlijk lichtbeeld kunnen oplossen. Ik ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien.
Heb er ook aan zitten denken, maar wil het ook graag simpel houden. Dat is ook een fijne aan geen losse spanningsregelaar meer; minder kabelzooi in het dashboardkastje.
(6 uren geleden)LigfietsWilsum schreef:(6 uren geleden)Hoekie schreef:(, 07:11 AM)LigfietsWilsum schreef: Hoekie heeft het over de iq-x, 365cycle over de iq-xe.
Die laatste heeft een andere spanningsregelaar vermoed ik.
Nee, de IQ-X E E bike versie. De spanningsregelaars blijken storingsgevoelig.
Nog niks van gemerkt, n=1, die van mij draait op 16V
Vraag maar bij vm.nl na. En mijn ervaring. Het Duitse forum. Dat ding is er als eerste uit mijn Snoek-L gevlogen.
NB De ene SL F is naar DE gegaan. De Snoek-L heeft itt de QV plaats voor maar één lamp.
De koper noemde zijn oude lamp, waarschijnlijk een IQ-X E, een 'Funzel'. Geen commentaar.
Maareh, een IQ-X E is wel lekker goedkoop natuurlijk. En voor ver vooruit is een mooi helder lichtvlek.
Maar verder...heb nog IQ-X E 150 hier in een la liggen. Nog destijds van in de Strada.