4 uren geleden
Uh, beetje teveel 'Echter,..' en de rest vind ik ook niet bepaald kwalitatief aantrekkelijk om te lezen om eerlijk te zijn. Te lang, te gedetailleerd, te veel informatie. Beter herschrijf je het en richt je je daarbij enkel tot de velomobiel als alternatief voor het openbaar vervoer en woonwerk. Waarom jij dat dus met de velomobiel doet ipv met de auto en/of het OV en wat de voordelen ervan zijn.
Kort maar krachtig, dan heb je kans dat mensen het ook daadwerkelijk gaan lezen. Een pakkendere titel, zoals bijv. "De velomobiel: een alternatief voor woon-werkverkeer'. Zoiets, of 'Milieuvriendelijk naar het werk'. Beetje afhankelijk van je motief om de velomobiel te gebruiken. Weten de mensen gelijk waar het om gaat.
Dat zou mijn idee wat meer zijn als je het gebruik van de Velomobiel als woon-werkverkeer onder de aandacht wilt brengen.
PS. Bij het plaatsen ervan weten de mensen hier straks wel wie 'Hardloper' is..
Kort maar krachtig, dan heb je kans dat mensen het ook daadwerkelijk gaan lezen. Een pakkendere titel, zoals bijv. "De velomobiel: een alternatief voor woon-werkverkeer'. Zoiets, of 'Milieuvriendelijk naar het werk'. Beetje afhankelijk van je motief om de velomobiel te gebruiken. Weten de mensen gelijk waar het om gaat.
Dat zou mijn idee wat meer zijn als je het gebruik van de Velomobiel als woon-werkverkeer onder de aandacht wilt brengen.
PS. Bij het plaatsen ervan weten de mensen hier straks wel wie 'Hardloper' is..