(4 uren geleden)Hardloper schreef:(4 uren geleden)ZoefZoef schreef: PS. Bij het plaatsen ervan weten de mensen hier straks wel wie 'Hardloper' is..Ben jij lid van de vereniging? Ja, dan ga je het volgend nummer weten wie ik ben op zijn vroegst. Ik weet niet precies welke foto's gepubliceerd gaan worden. Maar ik verwacht dat er wel een paar van in blad komen waar ik op sta. Ik wil gewoon niet dat mijn nick aan mijn naam gekoppeld is op internet.
En daarbij in willekeurige volgorde : 365cycle, Bellowsqueezer, Blokdoorn, datakneder, Veloquest, Willeke_IGKT, Wim -de roetsende & ... wie ik ben als levende persoon.
Maar ik ga later verder broeden op het artikel. Ga eerst even wat laten rusten. Maar de feedback ga ik wel meenemen.
Nee, maar ik kan me wel herinneren dat je de omgeving waar je woonde enigzins verborgen wilde houden ene paar maanden terug en
En als jij nu dan een artikel op linkedin plaatst incl een opzetje hier, dan is het 1+1 = 2 wat je nickname en identiteit betreft straks. Tenzij je op LinkedIn ook hardloper heet natuurlijk.
Van mij is er ook niets te vinden op internet dat mn werkelijke naam verraad. Ook geen foto's waar ik op sta voor zover ik weet. Enkel op youtube ben ik in een fragment heel even te zien. En dat wil ik zo houden ook, ook al is mijn identiteit vrij makkelijk te achterhalen inmiddels.