4 uren geleden
Welkom bij de ligfietsers,
Iedereeen heeft hier een (sterke) mening over alles. Over het algemeen is het goed bedoeld. Laat je er niet door afschrikken.
Veel fietsplezier!
Een snelle band die regelmatig lek is, is een langzame band. Overweeg ook Continental Contact Urban, die is verkrijgbaar in 47-559.
Voorvering voegt veel extra massa toe en amper comfort is mijn ervaring. Sneller wordt het dan ook niet. Dan kun je beter iets dikkere banden nemen.
Iedereeen heeft hier een (sterke) mening over alles. Over het algemeen is het goed bedoeld. Laat je er niet door afschrikken.
Veel fietsplezier!
(9 uren geleden)365cycle schreef: Als ik het goed zie is dit een Azub 26", dan kan je denken aan een Michelin Wild Run'R (35-559) en er zijn zelfs Pro One Evo (28-559) beschikbaar. Die laatste zou ik wel tubeless rijden, liefst in de zomer, en ehh... niet te hard remmen
Een snelle band die regelmatig lek is, is een langzame band. Overweeg ook Continental Contact Urban, die is verkrijgbaar in 47-559.
Voorvering voegt veel extra massa toe en amper comfort is mijn ervaring. Sneller wordt het dan ook niet. Dan kun je beter iets dikkere banden nemen.
2020 Challenge Chamsin 26" met Rohloff
2014 AZOR Texel
2012 Brompton