29-Nov-2024, 10:46 PM
(29-Nov-2024, 10:39 PM)365cycle schreef: en dat komt omdat ik veel te makkelijk een zak pindarotsjes of een reep chocola wegwerk (nee, ik bedoel geen Snickers, maar zo'n verpakking waar je wél langer dan tien minuten mee hoort te doen). Als het open gaat, gaat het op. Vroeger loste ik dat makkelijk op door geen snoep in huis te halen (geen kinderen) of omdat ik weer eens te weinig geld had. Nu zijn er altijd redenen om wát snoep in huis te hebben.Heel herkenbaar dit. Ik heb precies hetzelfde ben ik bang. Gesloten en ik blijf eraf. Geopend en het is in no time op. We hadden marsen gekocht tijdens de vakantie en had iets van harstikke lekker. Maar laat ik het gewoon niet eten. We hadden er nog 2 over. 1 heb ik ervan op en andere heb ik nog. Mocht ik meedoen aan de OBT. Dan is de terug weg een mooi moment voor die mars. De andere had ik op de terug weg vanuit Utrecht. Ik kan die mars zo aan, maar heb gewoon eigenlijk nooit meer zo'n drang om hem op te eten. Terwijl dat vroeger heel snel op was.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.