9 uren geleden
(, 09:30 AM)ZoefZoef schreef: Apart dat Derk wel aanraadt de standaard te verwijderen -waarom, is juist handig en met functie!-maar deze buis laat zitten.
Geen idee wat de bedoeling is. Mijn idee is om een andere tas dan de standaard toptas vast te kunnen zetten zodat deze niet verloren kan worden maar daar heb je geen koperen strip voor nodig. Wel kun je bijv. het hengsel erachter hangen. De buis is wellicht speciaal gemaakt om iets specifieks met de roeifiets mee te nemen. Net als de haak, waar je bijv. ook een los tasje aan kan hangen.
We hebben al contact gehad via MP trouwens. Goede koop gedaan!
De reden dat Derk mij aanraadde de standaard te verwijderen is het feit dat hij onder de zitting voor bevestigd was aan het frame aan de bouten van de stoel op zit. Hij was bang voor het risico bij omvallen op frame beschadiging en is sowieso geen voorstander van standaards omdat fietsen op standaard gemakkelijk omvallen. Ik heb hem bewaard en zie later wel wat ik ermee doe.
Het buisje heeft hij op mijn verzoek laten zitten omdat ik eerst wilde weten waarvoor het was. Ik vrees dat het buisje idd gaat sneuvelen