07-Dec-2024, 10:16 PM
(07-Dec-2024, 04:30 PM)ZoefZoef schreef: De Snoek L is te groot, de Snoek is te klein.
Ben jij dan zo uniek of zijn de Snoekjes dat omdat er kennelijk niet een passend te maken is voor jouw lichaamsbouw?
Ik zit er precies tussenin.
De Snoek is geschikt voor een smal iemand van 1.75m. Ik pas er simpelweg met mijn schouders niet in.
De Snoek-L is geschikt voor mensen tot 1.95m. Tja, die vind ik dus te groot.
De Bülk is simpelweg niet mijn vm. Op de verkeerde plaatsen te groot en op andere plaatsen te klein.
@Lopopodium: Te groot is gewoon te groot. Een vm moet een beetje passen als een goed zittende jas. Te groot voelt gewoon te groot.
@Hoekie: Geloof mij maar, ik pas niet in een Snoek. Ik heb er 2 uur in rondgereden en ik pas er gewoon niet in. Ook niet zonder matje en met 140mm cranks.
@Gideonaut: Ik ben 1.75m en uit een DF stappen of erin is geen enkel probleem. Ik heb er 4 jaar in gereden.
@Tijanus: DF betekent gewoon Daniël Fenn. Hij is de ontwerper.
Rotovelo is een Trike met een omhulsel.
EvoK? Heb je die weleens in het echt gezien? Daarvoor moet je een slangenmens zijn om je pedalen te verplaatsen. Je moet er via het instapgat heen kruipen.
BM4 of Urban is hetzelfde als een Bülk. Niet passend dus.
Tja, ik ben verwend en ik leg de lat dus hoog.
Toch denk ik een oplossing te hebben gevonden, maar ik ben er nog niet helemaal uit. Komt later.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler