08-Dec-2024, 01:23 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-Dec-2024, 01:31 PM door 365cycle.)
(08-Dec-2024, 01:19 PM)Hoekie schreef: Aanvulling: er staan twee links.Dat klopt.
(08-Dec-2024, 01:19 PM)Hoekie schreef: De eerste is een xml bestand, de tekstDit klopt... deels. Het enige verschil is dat de site je met de eerste link probeert de URL te laten open. Kijk je echter in de balk, dan zie je in de url de bestandsnaam: north.gpx. En dat is dus een XML volgens het GPS Exchange Format (GPX) XML-schema.
en een tweede een gpx bestand, de DOWNLOAD knop.
De DOWNLOAD knop probeert een downloadvenster te triggeren bij je browser. Het is afhankelijk van je device hoe die daar op reageert.
Oh ja, toch nog even een reactie hierop, want ik vond het eerlijk gezegd een flauwe opmerking:
(08-Dec-2024, 01:06 PM)Willeke_IGKT schreef: En ik kan de route sneller natekenen dan dat ik genoeg kan verdienen om iets van Garmin te kopen.Garmin Connect is een website en een app. Je kan het geheel gratis gebruiken. Kwestie van een accountje aanmaken.
Werkt zelfs met data uit andere devices, ik heb het weleens gebruikt om data van een rit met de Hammerhead Karoo te analyseren.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.