11 uren geleden
(11 uren geleden)PieterTrapt schreef: Op éénrichting fietspaden hen je trouwens weer het probleem van de spookrijders. Dus fietsers die aan de verkeerde kant fietsen, die dus tegen de stroom in fietsen. Valt me op dat die juist vaak zonder licht rijden. Ook niet fijn!Hier niet alleen fietsers, ook (snor-)scooterrijders, en ouders met kinderen bij de dichtstbijzijnde school. Ze kijken vrijwel zonder uitzondering HEEL chagrijnig als ik dan niet achter m'n uk ga fietsen. Sinds hij aangetikt werd door een vader en bijna onderuit ging doe ik dat gewoon niet meer, als je kan spookfietsen zal je het zelf op moeten lossen.
(11 uren geleden)PieterTrapt schreef: En nu we toch aan het verwonderen zijn: wat is toch die behoefte bij sommige hardlopers om op drukke fietspaden te willen rennen, bij voorkeur (zo lijkt het) tijdens de avondspits? Je kunt op zoveel plaatsen en tijden rennen, waarom toch uitgerekend dáár, op dát tijdstip?Vraag ik me idd ook weleens af. Ook zij zijn vaak geirriteerd als je ze dan niet alle ruimte biedt, ten koste van jezelf.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.