Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wanneer heb je teveel fietsen? N+1
#13
Ik heb vier fietsen (twee ligfietsen), waarvan drie rijdend en ook zeer regelmatig worden gebruikt. De rijdende ligfiets is een Nazca Gaucho. De niet rijdende ligfiets is mijn Optima Orca, waar het frame het van begeven heeft.

Verder nog twee stadsfietsen, eentje bij mijzelf om in Zuid-Holland mee te fietsen en eentje bij mijn moeder om in Gelderland mee te kunnen fietsen als ik daar ben.

Dat zijn eigenlijk wel genoeg fietsen voor mij. Hoewel een velomobiel bij kloteweer nog wel eens fijn kan zijn, toch fijner dan op zo'n stadsfietsje in de regen en de wind...
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper


Berichten in dit topic
Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Hardloper - 12-Dec-2024, 06:01 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door ZoefZoef - 12-Dec-2024, 06:47 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Hardloper - 12-Dec-2024, 07:11 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Gideonaut - 12-Dec-2024, 07:37 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door SnoekL#35 - 12-Dec-2024, 08:26 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door JarnoH - 12-Dec-2024, 08:46 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Jeroen S - 12-Dec-2024, 11:48 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Gideonaut - 13-Dec-2024, 02:59 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Lopopodium - 13-Dec-2024, 12:08 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door 365cycle - 13-Dec-2024, 12:17 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Veloquest - 13-Dec-2024, 06:28 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door TimSch - 13-Dec-2024, 11:38 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Frutsel - 13-Dec-2024, 01:20 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door blokdoorn - 13-Dec-2024, 12:02 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Veloquest - 13-Dec-2024, 02:49 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Jeroen S - 13-Dec-2024, 09:24 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Chepap - 14-Dec-2024, 10:26 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Veloquest - 14-Dec-2024, 11:41 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Joop99 - 24-Feb-2025, 07:42 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door datakneder - 24-Feb-2025, 09:18 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Hardloper - 14-Dec-2024, 12:41 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Hardloper - 14-Dec-2024, 04:38 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door ZoefZoef - 14-Dec-2024, 05:15 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door melle z - 14-Dec-2024, 09:30 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door ligvogel - 19-Dec-2024, 12:29 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door ligvogel - 24-Feb-2025, 09:14 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door NielsKo - 27-Mar-2026, 11:23 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door 365cycle - 28-Mar-2026, 01:42 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Arend-Jan - 28-Mar-2026, 04:44 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door 365cycle - 28-Mar-2026, 05:51 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Gideonaut - 28-Mar-2026, 05:17 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Arend-Jan - 28-Mar-2026, 09:33 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door 365cycle - 28-Mar-2026, 11:09 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM