Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wanneer heb je teveel fietsen? N+1
#18
(13-Dec-2024, 11:38 AM)TimSch schreef: Bovendien vallen mijn 4 stuks allemaal in aparte subcategorieën. Ik vind dus dat ik niet 4 fietsen heb, maar 1 velomobiel, 1 roets, 1 ligfiets en een dorpsfiets.  Tongue

Dat heb ik dus ook. Subcategorieën.

1 Roeifiets, 1 Ligfiets en 1 Velomobiel (de SUB , de Handbike en de Minimal Bike tellen eigenlijk niet mee). 

De Trike van mijn vrouw neemt vooral heel veel plek in en dat is wel een fijn argument voor een volgende aanschaf.

Daarvoor moet ik wel de berging een beetje anders inrichten, want ik heb dan de ruimte op de tafel boven de Milan nodig.
Daar staan nu nog de CHR en de 209.
De CHR komt op een balkje en staat dan schuin tegen de wand.
De Roeifiets kan er dan mooi onder.

Prachtig, ik zie het al helemaal voor mij.


De Handbike staat trouwens te koop.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Hardloper , Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Hardloper - 12-Dec-2024, 06:01 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door ZoefZoef - 12-Dec-2024, 06:47 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Hardloper - 12-Dec-2024, 07:11 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Gideonaut - 12-Dec-2024, 07:37 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door SnoekL#35 - 12-Dec-2024, 08:26 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door JarnoH - 12-Dec-2024, 08:46 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Jeroen S - 12-Dec-2024, 11:48 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Gideonaut - 13-Dec-2024, 02:59 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Lopopodium - 13-Dec-2024, 12:08 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door 365cycle - 13-Dec-2024, 12:17 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Veloquest - 13-Dec-2024, 06:28 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door TimSch - 13-Dec-2024, 11:38 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Wim -de roetsende - 13-Dec-2024, 12:39 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Frutsel - 13-Dec-2024, 01:20 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door blokdoorn - 13-Dec-2024, 12:02 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Veloquest - 13-Dec-2024, 02:49 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Jeroen S - 13-Dec-2024, 09:24 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Chepap - 14-Dec-2024, 10:26 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Veloquest - 14-Dec-2024, 11:41 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Joop99 - 24-Feb-2025, 07:42 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door datakneder - 24-Feb-2025, 09:18 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Hardloper - 14-Dec-2024, 12:41 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Hardloper - 14-Dec-2024, 04:38 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door ZoefZoef - 14-Dec-2024, 05:15 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door melle z - 14-Dec-2024, 09:30 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door ligvogel - 19-Dec-2024, 12:29 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door ligvogel - 24-Feb-2025, 09:14 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door NielsKo - 27-Mar-2026, 11:23 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door 365cycle - 28-Mar-2026, 01:42 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Arend-Jan - 28-Mar-2026, 04:44 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door 365cycle - 28-Mar-2026, 05:51 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Gideonaut - 28-Mar-2026, 05:17 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Arend-Jan - 28-Mar-2026, 09:33 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door 365cycle - 28-Mar-2026, 11:09 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM