Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wanneer heb je teveel fietsen? N+1
#23
Vrouwlief zeurt dat ik er teveel heb en er weg moet doen...
Door plaatsgebrek staan er drie van de 7 in de open gezamelijke garage.

Deze week had ik een leuke ontmoeting: tijdens huiswaarts rijden na de job; word ik door automobilist aangesproken.
Zijn(overleden) papa knutselde een racer met carbon kuipwerk in elkaar, dik 20 jaar geleden. En of ik es wou komen kijken en hem meenemen...
Hoe leg je dat uit thuis?
8 stuks is een mooier getal dan 7?..
Ik zal de vriendelijke man straks mijn telefoonnummer geven dan kan ik met hem afspreken.

Blijkbaar waren er in Puivelde (deelgemeente Sint-Niklaas,België) ligfietswedstrijdjes en werd die fiets speciaal daarvoor door de vader van die heer ontworpen. Helaas is de carbon kuip verdwenen en weet hij niet wat er mee gebeurde. Wie weet krijg ik  een heus collectors item in de schoot geworpen...

wie alles geeft wat hij heeft,heeft op 't laatst niets meer.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper


Berichten in dit topic
Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Hardloper - 12-Dec-2024, 06:01 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door ZoefZoef - 12-Dec-2024, 06:47 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Hardloper - 12-Dec-2024, 07:11 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Gideonaut - 12-Dec-2024, 07:37 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door SnoekL#35 - 12-Dec-2024, 08:26 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door JarnoH - 12-Dec-2024, 08:46 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Jeroen S - 12-Dec-2024, 11:48 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Gideonaut - 13-Dec-2024, 02:59 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Lopopodium - 13-Dec-2024, 12:08 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door 365cycle - 13-Dec-2024, 12:17 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Veloquest - 13-Dec-2024, 06:28 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door TimSch - 13-Dec-2024, 11:38 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Frutsel - 13-Dec-2024, 01:20 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door blokdoorn - 13-Dec-2024, 12:02 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Veloquest - 13-Dec-2024, 02:49 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Jeroen S - 13-Dec-2024, 09:24 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Chepap - 14-Dec-2024, 10:26 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Veloquest - 14-Dec-2024, 11:41 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Joop99 - 24-Feb-2025, 07:42 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door datakneder - 24-Feb-2025, 09:18 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Hardloper - 14-Dec-2024, 12:41 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Hardloper - 14-Dec-2024, 04:38 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door ZoefZoef - 14-Dec-2024, 05:15 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door melle z - 14-Dec-2024, 09:30 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door ligvogel - 19-Dec-2024, 12:29 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door ligvogel - 24-Feb-2025, 09:14 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door NielsKo - 27-Mar-2026, 11:23 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door 365cycle - 28-Mar-2026, 01:42 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Arend-Jan - 28-Mar-2026, 04:44 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door 365cycle - 28-Mar-2026, 05:51 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Gideonaut - 28-Mar-2026, 05:17 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Arend-Jan - 28-Mar-2026, 09:33 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door 365cycle - 28-Mar-2026, 11:09 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM