Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wanneer heb je teveel fietsen? N+1
#28
(14-Dec-2024, 12:24 PM)Arno boogaart schreef: Ben ook eens gaan tellen en zijn er dan best wel veel maar bij iedere fiets is wel een reden om hem niet weg te doen??
2 x m5. 20/26 ( om samen met zoon te fietsen)
1x sinner ( voor andere zoon die niet op 2 wielige ligfiets durft)
1x quattrocycle. 4 persoonsfiets ( met hele gezin fietsen)
1x duofiets ( zodat mijn vrouw ook nog met 1 van ons kan gaan fietsen)
1x rvs trike ( deze gaat binnenkort voor zoonlief naar boslocatie)
5x mountainbike (waarvan 1 uitgeleend)
1x gereedsschapsbakfiets ( duurzaam ondernemen nevenbedrijf)
1x tweewielbakfiets voor boodschappen  (duurzaam??)
1x driewielbakfiets ingepikt door zoonlief
2x ebike ( als reservefiets voor de jongens en kleine boodschapjes)
1x omgebouwde ebike ( maar deze staat op locatie bij klant goed excuus dus)
1x sunrider ( voor woon werk verkeer en vergaderingen)
En dan nog enkele fietskarren.
Op het moment heb ik niks op het oog maar anders is ook daar wel een excuus voor te verzinnen ???

indrukwekkend.

Al moet ik zeggen dat ik dat ook van een filmpje dat ik toegestuurd kreeg van een forum lid via Signal.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Hardloper - 12-Dec-2024, 06:01 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door ZoefZoef - 12-Dec-2024, 06:47 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Hardloper - 12-Dec-2024, 07:11 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Gideonaut - 12-Dec-2024, 07:37 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door SnoekL#35 - 12-Dec-2024, 08:26 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door JarnoH - 12-Dec-2024, 08:46 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Jeroen S - 12-Dec-2024, 11:48 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Gideonaut - 13-Dec-2024, 02:59 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Lopopodium - 13-Dec-2024, 12:08 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door 365cycle - 13-Dec-2024, 12:17 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Veloquest - 13-Dec-2024, 06:28 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door TimSch - 13-Dec-2024, 11:38 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Frutsel - 13-Dec-2024, 01:20 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door blokdoorn - 13-Dec-2024, 12:02 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Veloquest - 13-Dec-2024, 02:49 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Jeroen S - 13-Dec-2024, 09:24 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Chepap - 14-Dec-2024, 10:26 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Veloquest - 14-Dec-2024, 11:41 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Joop99 - 24-Feb-2025, 07:42 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door datakneder - 24-Feb-2025, 09:18 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Hardloper - 14-Dec-2024, 12:41 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Hardloper - 14-Dec-2024, 04:38 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door ZoefZoef - 14-Dec-2024, 05:15 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door melle z - 14-Dec-2024, 09:30 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door ligvogel - 19-Dec-2024, 12:29 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door ligvogel - 24-Feb-2025, 09:14 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door NielsKo - 27-Mar-2026, 11:23 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door 365cycle - 28-Mar-2026, 01:42 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Arend-Jan - 28-Mar-2026, 04:44 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door 365cycle - 28-Mar-2026, 05:51 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Gideonaut - 28-Mar-2026, 05:17 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Arend-Jan - 28-Mar-2026, 09:33 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door 365cycle - 28-Mar-2026, 11:09 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM