6 uren geleden
Ik denk dat het dit jaar geen OBT wordt voor mij. Er gaat precies niet echt iemand die kant uit vanuit mijn buurt. Overnachting heb ik dus ook niet geregeld (dat was vorig jaar ook al een gedoetje ondanks dat ik het toen redelijk ruim op voorhand deed, beetje een bijzonder verhaal). Ik weet ook niet hoe het met mijn conditie over langere afstand is gesteld, want het is al lang geleden dat ik nog eens over de 100 km geraakt ben (verbouwingen, vriendin die komt inwonen). Als er volk vanuit Weert-Eindhoven naar daar rijdt, en ik kan samen met die groep/persoon een overnachting regelen, dan zou ik het nog overwegen.
Qua weer gaat de OBT dit jaar zeer waarschijnlijk goed meevallen (vorig jaar viel mij ondanks de toen pessimistische verwachtingen ook mee). Veel kans op (grotendeels) droog weer en eerder zacht van temperatuur.
Qua weer gaat de OBT dit jaar zeer waarschijnlijk goed meevallen (vorig jaar viel mij ondanks de toen pessimistische verwachtingen ook mee). Veel kans op (grotendeels) droog weer en eerder zacht van temperatuur.