5 uren geleden
(, 10:46 AM)365cycle schreef: - Polsbroekerdam - Polsbroek is rustiger, maar ook een hoop gedoe over ventweggetjes waar momenteel een hoop prut ligt, boeren totaal niet uitkijken als ze hun erf afrijden, dan is het fietspad langs de N204 en N228 fijner.Aha, goede argumenten om die route niet te nemen met velomobiel, zeker in deze tijd van het jaar.
- Vlist - Haastrecht heb je de keuze tussen een weg waar vrij veel automobilisten rijden en ze een velomobiel maar moeilijk in kunnen halen, en een (weliswaar mooie) parallelweg die te smal is om ruim te passeren met een tegenligger en te bochtig om overzicht te hebben.
(, 10:46 AM)365cycle schreef: - In Nieuwegein: Twijfel over wat fijner is. Dit stuk van de route is één van mijn woon-werktrajecten, daardoor ken ik het erg goed. De Wiersebrug ken ik omdat ik er overheen moet als ik naar de AH loop voor een middagwandeling en lunch. Het aantal keren dat ik daar heb moeten wachten omdat de brug open ging was letterlijk groter dan het aantal keren dat ik lekker door kon lopen.Geinig, ik heb in jaren slechts een of twee keer meegemaakt dat de Wiersebrug open stond. Ik kom daarna altijd langs genoemde AH en ga dan onder de s'Gravenhoutseweg door en dan door dat park heen. Gemiddeld zo eens per maand denk ik.
De Voorhavendijk is waarschijnlijk de overzichtelijkste route voor wie niet bekend is in Nieuwegein.