(6 uren geleden)Martin van Mourik schreef: Aha, goede argumenten om die route niet te nemen met velomobiel, zeker in deze tijd van het jaar.Idd, ze zijn soms ook echt lomp met die enorme voertuigen. In deze video kom ik trouwens op dat stuk uit, waar ik even slinger is de kruising Oost Vlisterdijk/Slangeweg. Als je daar dus linksaf gaat ipv rechts ga je door Vlist naar Haastrecht In die tijd kende ik het nog niet zo goed, kort daarna ging ik dus in Nieuwegein werken (na Vleuten en Houten), dus was er ook een reden om weleens wat zuidelijker te rijden
(6 uren geleden)Martin van Mourik schreef: Geinig, ik heb in jaren slechts een of twee keer meegemaakt dat de Wiersebrug open stond. Ik kom daarna altijd langs genoemde AH en ga dan onder de s'Gravenhoutseweg door en dan door dat park heen. Gemiddeld zo eens per maand denk ik.Aha, ik moet dus gewoon weer vaker gaan en dan is de statistische kans dat de brug open staat nu heel klein geworden
(6 uren geleden)Martin van Mourik schreef: De Voorhavendijk is waarschijnlijk de overzichtelijkste route voor wie niet bekend is in Nieuwegein.Klopt. Lek links houden, dan komt het vanzelf goed
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.